Skocz do zawartości

BMW ZNOWU KLOPOTY Z E30


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zalałem bete plynem odpowietrzyla sie ale nie zagrzalem jej do konca bo ciezko ja zagrzac dobra bylo ok rano ide i patrze a tu plama plytu musialem dolac z 1,5 litra wody pojechalem uszczelnilem wszystkie weze i wogule i znowu z kas leci nie mam sil chyba pompa wody bo leci kolo paaska alternatora i po misce olejowej kapie jak myslicie co to moze byc ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to pewnie pompa wody się rozszczelniła. No niestety ją też sie powinno wymieniac od czasu do czasu. Być może leci z pod obudowy termostaty. Ale jedno i drygie powinno byc widac
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bo pewnie jak stoi i jest zimny to puszcze uszczcelnienie w pompie wody (taki węglik) jak się zagrzewa to jest szczelny gdy zimny to może trochę przeciekać i cieknie taką dziurką w pompie.
Opublikowano
Plyn ma w poronaniu z woda to o siebie ze pokazuje po zalaniu wszystkie nieszczelnosci. jesli przy wodzie bylo sucho to przy plynie kazda nieszczelnosc sie pokaze. obstawiam pompe wody czyli okolo 80 zeta
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj rzeczywiście nie zwróciłem uwagi ze kolega wspomina o wodzie. Sorki kolego ale nie powinno się lać wody do układu chłodzenia. Jesli jesteś zmuszony do lej wode destylowaną... ale raczaj staraj się unikać lania wody...
Opublikowano

Na 100% pompa wody do wymiany.

 

Przerabiałem temat u siebie jak miałem jeszcze M40

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.