Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest tego jedyny minus. Ciężej jest kontrolować szybko podnoszące się obroty zimnego silnika ( i turbo).

A mógłbyś rozwinąć swoją myśl?

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
mnie tez sie tak wydaje, kazdy wie, ze na zimnym silniku nie powinno sie mocno krecic obrotow,olej jest zimny i cala reszta,wiec szybciej sie wszystko zuzywa!! Na "D", o wiele spokojniej silnik pracuje,bo juz przy ponad 2ts/obr zmienia sie bieg, mozna jechac z ta sama predkoscia,przy mniejszych obrotach, poczekac az sie nagrzeje i wtedy "DS"!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem jak jest w E60 ale w E46 o momencie zmiany biegu decyduje głębokość i szybkość wciśnięcia pedału gazu. Zrobiłem test i zarówno na D jak i na DS przy spokojnym ruszaniu w potoku innych aut w Warszawie biegi zmieniane są przy ok. 2 tys. obr/min, na zimnym silniku. Stąd moje zdziwienie....

Zawsze jeszcze można wybrać tryb ręczny, tam sam będziesz decydował kiedy zmienić bieg

pozdrawiam

Paweł

  • 6 miesięcy temu...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Panowie a mam takie pytanie. - czy aby zmienić bieg z D na DS to trzeba koniecznie zatrzymać samochod wcisnąć hamulec i przesunąć skrzynie w lewo na tryb DS czy mozna to zrobic w trakcie jazdy bez zatrzymywania samochodu.

 

Z góry dzieki za odp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.