Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Pytanie dotyczy klapki w tłumiku końcowych. Jaka jest prawidłowa praca tej klapki tzn kiedy powinna się otwierać, zamykać itp.

 

U mnie na wyłączonym silniku klapka jest całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika klapka zamyka się całkowicie. Podczas dodawania gazu na postoju lekko się uchyla ale nigdy nie udało mi się sprawić aby otworzyła się całkowicie podczas pracy silnika nawet przy obrotach 5tyś-6tyś. Nie wiem jak jest w czasie jazdy, bo ciężko jechać i sobie w wydech zaglądać :)

Jak bawiłem się nie ręką to nie czuć aby była zatarta. Pracuje bez oporów i przycięć. Czy ktoś kto ma M52 i oryginalny tłumik może sprawdzić jak jest u Was.

 

Z góry dzięki

Opublikowano
Od czego rozpocząć poszukiwanie przyczyny nie otwierania się klapki. Tak jak pisałem wcześniej mechanicznie nic jej nie blokuje. Podczas otwierania ręką chodzi bez oporu , zacięć czy czegoś podobnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.