Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie obiawy powienien wykazywać sylnik, który ma mocno za wysoką temepraturę?

 

Jadę sobie z Gdańska, 50 km od Warszawy z przerażeniem stwierdzam, że wskaźnik temperatury jest na czerwonym. Na samym końcu czerwonego, dalej nie można.

 

Silnik pracuje normalnie. Nie dymi z chłodnicy. Woda w zbiorniczku wyrównawczym jest. Silnik ma spalanie w normie. Visco chodzi powoli (jest nowiutkie). Przyspieszenia w normie. Ogrzewanie działa. Normalnie poza wskaźnikiem samochód jak z fabryki.

Stwierdziłem, że pewnie czujnik szlag trafił i głupoty pokazuje. Przejechałem 50 km na czerwonym wskaźniku.

 

Rano samochód zapalił normalnie. Wskaźnik na zimnym. Przejechałem 2-3 km, wskaźnik miarowo rósł, jednak nie zatrzymał się na środku, tylko

dalej przewalił się na czerowne (po tych 3 km).

Po powrocie (ciągle na czerwonym) odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego. POwinno mi przynajmniej litr wywalić na twarz w formie pary. A tu nic.

 

I teraz jestem głupi. Może mój silnik rzeczywiście jest nie chłodzony a ja go katuje?

Jak można stwierdzić w inny sposób, że silnik jest mocno przegrzany?

Opublikowano

witam

wymien sobie czujnik tmperatury

bo 50 km na czerwonej skali to bys nie zrobił

 

powiem ci ze ODWAZNY JESTES !!!!!

 

 

 

jak mi padła pompa

kapłem sie jak miałem wskaznik na 3/4

wyłaczyłem silnik bo powoli szła do góry jak sie zatrzymałem po ok 0.5 km i właczyłem zapłon to juz było na czerwonym ,zapaliła sie czerwona kontrolka i wyrzuciło troche płynu

dopuki swieciła czerwona kontrolka nie dało sie odpalic silnika

myslałem ze to wisco zwarłem przekaznik od wentylatora klimy

temp miałem na połowie i ruszyłem dalej po 2 km znów miałem pod czerwonym i wyrzuciło płyn

 

tak ze wymien czujnik i bedzie ok

 

 

pozdrawiam

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

powiem ci ze ODWAZNY JESTES !!!!!

 

1500 km temu wymieniałem:

Chłodnicę

Pompę wodną

Visko

 

plus czły układ chłodzenia był przeglądany, bo nie było wiadomo o co chodzi.

 

Poza tym jak ostatnio miałem problemy z układem chłodzenia, to przy wchodzeniu na czerwone waliło parą. A tu nic. Suchutko....

Opublikowano

powiem ci ze ODWAZNY JESTES !!!!!

 

Poza tym jak ostatnio miałem problemy z układem chłodzenia, to przy wchodzeniu na czerwone waliło parą. A tu nic. Suchutko....

 

Powiem, że jak moi fachowcy robili przy silniku to zafundowali mi sporo emocji, o których piszesz. Nie wiem jak jest u ciebie ale sprawdz jak masz podłączone wtyczki od czujnika temperatury podające info na tablicę z zegarami oraz czujnika dla kompa - u mnie założyli odwrotnie i miałem takie objawy jak napisałeś.

U mnie są dwie wtyczki: beżowa i czarna, która gdzie jest przypięta nie pamiętam ale możesz spróbować.

Daj znać jak sobie poradzisz. :cool2:

Opublikowano
A ja sie podłącze do tematu i zapytam w jaki sposób można namacalnie sprawdzić na pierwszy rzut oka czy auto nie było kiedyś dogrzane :?: :?: Wiem, że będzie brać olej, ale tego na pierwszy rzut oka nie można jednoznacznie stwierdzić i auto może ciężej odpalać, coś poza tym :?: :?:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.