Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich użytkowników bmw e32. Mam następujący problem ze swoją bawarką: gdy silnik jest zimny auto nie utrzymuje obrotów i gaśnie gdy nie dodaję gazu. Po ok 1 min auto przechodzi na lpg ( sekwencja holender) i wszystko jest w porządku, nawet gdy wrócę na benzynę. Dodatkowo na początku auto dławi się gdy jest na benzynie.
Opublikowano
Dzięki, w poniedziałek oddaję auto do warsztatu, mam nadzieję, że mi pomogą i zrobią jeszcze parę innych rzeczy bo trochę się tego uzbierało.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Hej, słuchajcie, mechanik powiedział, że to wina samoregulatorów i że trzeba wymienić wszystkie 38. Z tego co mi wiadomo to chyba 4x8 daje 32 więc jak coś to do wymiany są 32 samoregulatory. Nie znalazłem tych samoregulatorów nigdzie a mechanik powiedział ze koszt jednego to 80-90zł. Jeżeli do tego doliczyć robociznę to krzyknęli mi prawie 3,5 tys. To połowa wartości auta więc, jeżeli to prawda to chyba sobie odpuszczę. Właśnie! Mechanik powiedział ze trzeba wymieniać samoregulatory co 140 000 km, prawda to??? tez tak wymieniacie?? Inny mechanik na telefon powiedział mi ze to na pewno nie jest to i ze wymieni sondę lambda i cos tam jeszcze, a całość ma się zamknąć w 600 zł. Nie wiem co myśleć, proszę o pomoc. Czy faktycznie te samoregulatory są takie drogie?? Czy można dokonać regulacji zaworów (chyba chodzi o luz tak??) bez wymiany tych przeklętych samoregulatorów? I ile może kosztować regulacja dźwigien i czy to coś da. Coraz więcej kosztów ponoszę z moją 7, ale nie chcę zmieniać marki. Z góry dziękuję za pomoc. Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.