Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od pewnego czasu mam problem ze swoją 7er.Zaczął brać olej i to w ogromnych ilościach około 500ml na 1000-2000km.Nie mam pojęcia jaka jest przyczyna?!Ktoś miał podobną sytuację?Z góry dzięki za wszelkie informacje.Pozdr
Opublikowano

jaki przebieg ma Twoje auto ?

Masz gaz ?

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
nie mam gazu,auto teoretycznie ma przebieg 230tys km. w tej chwili zalany jest castrol półsyntetyk.na pewno do wymiany mam uszczelki pod pokrywami zaworów,ale chyba to nie jest powód?!
Opublikowano
nie raczej nie ja u siebie też mam do wymiany ale oleju mi nie bierze...mechanikiem nie jestem...przyczyn może być wiele..powiedz mi czy auto jakoś inaczej się zachowuje ?? osłabło albo coś innego ?
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano

Witam

Ja miałem dość podobny problem, u mnie po wymianie uszczelek (przez wspaniałego mechanika marki :duh: ) olej lal się od wewnętrznej strony pokrywy, nad świecami, olej wylewał się na kolektory i pięknie się dymiło, odkręć plastik na pokrywie i będziesz wiedział czy coś jest nie tak.

 

Pozdrawiam Konrad

Opublikowano
silnik mam suchy także raczej nie ma mowy o wyciekach na zewnątrz.Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że najprawdopodobniej uszczelniacze.Muszę się zagłębić w silnik i zobaczyć.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jesli masz silnik M62 sprawdz filtr oleju - lubi padac oring w filtrze i przy rozruchu wyciska nim olej.

Potem zobacz czy nie dymi (ale nie musi dymić) - moze być walnięta membrana odpowietrzenia silnika i wyciaga nia olej z silnika i spala w 2 ostatnich cylindrach. Membrana powinna byc wymieniana co 125 tyś ale znając życie nikt nie zmienia, a ona pada poprostu ze starości.

Opublikowano
Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że najprawdopodobniej uszczelniacze

raczej nie..

za duza ilosc oleju wg mnie zeby to byly uszczelniacze zaworowe... moze pierscienie?

Opublikowano
Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że najprawdopodobniej uszczelniacze

raczej nie..

za duza ilosc oleju wg mnie zeby to byly uszczelniacze zaworowe... moze pierscienie?

 

masz pomysł jak najlepiej sprawdzić pierścienie bez rozbierania silnika?sprawdzić ciśnienie na cylindrach?

Opublikowano

mechanikiem nie jestem, ale podejrzewam ze to powinno cos okreslic..

wiem tylko z autopsji ze gdy mialem pierscienie "zahartowane" to olej dolewalem codziennie..

aha no i z wydechu zalatywalo przepalonym olejem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.