Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lewy przedni kierunek żarzy się tak słabo że prawie tego nie widać (po nocy jak wsiadałem do auta to zapalił się mocniej) nawet gdy auto stoi sobie już zamknięte. Po włączeniu kierunkowskazu nie mruga tylko ta jedna żarówka jak włączę kierunek i a pozostałe (boczna i tylna) mrugają dwa razy szybciej.

Odłączyłem LCM i żarówka dalej się żarzyła.

Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano
Odkryłem że jak odłacze panel klimatronika to żarówka przestaje sie żarzyć. Co dziwne wczesniej mialem problem z dmuchawa, nie chciala dzialac na nowych jezach wiec myslalem ze to panel, ale teraz zaczela dzialac na nowym jezu, ale moze panel i tak jest uszkodzony?
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano

Byłem dziś u elektryka, poszukał najbliższej wspólnej masy (dla klimatronika i LCM) wszystko było ok, ale już mało czasu było do fajrantu wiec na środe mam pojechać.

Skąd bierze się problem z masą? Metal przy tych plastikowych punktach zbornych masy korodują czy jak?

Możesz poradzić gdzie najlepiej szukać braku masy bo szlag mnie trafia jak widzę jak mechanicy obchodzą się z moim autem, a jak jeszcze w ciemno wszędzie grzebie to nie wiem czy wytrzymam tam całą wizytę :twisted:

 

 

Zastanowiłem się jeszcze nad tym (zwracam uwagę że po odłączeniu LCM dalej żarzy się, po odłączeniu panelu klimatronika przestaje się żarzyć, ale kierunek i tak nie działa) że któreś urządzeń popsuło się i podaje + na masę (możliwe jest to?, ale chyba nei skoro po odłaczeniu panela kierunek i tak nie działa) lub izolacja się gdzieś stopiła/przerwał i dotyka do jakiegoś innego przewodu.

Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano

Witam

Faktycznie jest gdzieś beznadziejna ścieżka do masy. Przed laty miałem też problem z kierunkiem ... ale to było inne auto ...i jak się okazało winny był bezpiecznik....niby był... a przewodził tylko jego trup.

W środę mam nadzieję wszystko się wyjaśni.

Pozdrawiam.

Memento Mori :-)
Opublikowano
Były takie sytuacje, że przez wadliwe radio był problem z klimą i światłami. Nie wykluczam, że u Ciebie problem może dotyczyć sterownika klimy. Najszybciej to wyeliminujesz jak go podmienisz na sprawny. Moduły LCM też się psują, zwłaszcza od wilgoci. Szyby czołowe w BMW są montowane przez roboty i zdarza się, że ciekną gdzieś w narożniku z prawej strony. Ty tego nie widzisz, bo ścieżka wody idzie sobie pod osłoną słupka i wcieka na LCM, a nawet na GM. Ja kupiłem auto od szkopa właśnie z takim felerem, a nieszczelność była w górnym, prawym rogu szyby. Historia jest dłuższa i nie będę wszystkich niuansów opisywał. Tak, czy inaczej walnięty moduł może mieć delikatne przebicie do wspólnej masy i dzieją się takie jaja jak Ciebie. Może zacznij od podpięcia pod GT1 lub MoDic.
Opublikowano

Jak można sprawdzić czy któryś moduł ma przebicie do wspólnej masy? Mam miernik uniwersalny - może to wystarczy?

 

Biorę sobie masę z poza auta, a drugi kabelek podłączam do masy modułu?

 

Sprawdziłem masę tej żarówki i jest czysta, nie ma na niej napięcia.

Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano
Tak, jak wcześniej napisałeś, po odpięciu sterownika klimy problem znika, więc stawiam na to , że Twój climatronic jest walnięty. Podepnij inny i wszystko się wyjaśni. Szukanie miernikiem raczej nic Ci nie da, bo w samochodach większość podzespołów ma sterowanie masą.
Opublikowano
Głupia sprawa, wtyczka od AUC (czujnik zapachu) ma taką samą wtyczkę jak kierunkowskazu. Problem rozwiązany.
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.