Skocz do zawartości

e34 524td twardy pedal hamulca


leszek 030584

Rekomendowane odpowiedzi

siemka wszystkim :shock: a ja myslem ze forum zostalo zlikwidowane :D

a teraz do rzeczy mam problem z hamulcami i potrzebuje waszej pomocy bo mi juz rece opadaja pare dni temu wsiadlem do auta ruszylem i po chwili chcalem sie zatrzymac i poczulem ze pedal hamulca jest twardy i niema hamulców jaka jest tego przyczyna co sprawdzilem.

1.serwo trzyma cisniemie przy sciaganiu rórki z serwa slychac strzal powietrza :?:

2. wymienilem plyn hamulcowy bloto bylo :shock:

3.odpowietrzylem caly uklad hamulcowy

4.wymienilem odpowietrzniki

5 auto ma hamulce podczas jazdy a na luzie brak :(

co jest nie tak :mad2: prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

być może pompa Vacuum siada lub mam gdzieś nieszczelność sprawdź ten element

 

http://static.bmwfans.info/images/epc/NjM4X3A=.png

Vacuum pump with tubes - BMW parts catalog

 

najlepiej to by było zrobić pomiar podciśnienia

 

sprawdzalem ta pompe niby dziala zasysac zasysa a jakie cisnienie ma byc :?: i jak to przez to to ile moze kosztowac :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo tak jak piszesz na obrotach podczas jazdy masz hamulce - wiec pompa coś zasysa na podwyższonych obrotach natomiast jak auto pracuje na wolnych podciśnienie spada i servo ma słabą siłę wspomagania tak mi się wydaje

 

tylko pomiar podciśnienia da obraz co i jak z pompą to że coś zasysa nie znaczy że zasysa jak należy

 

niestety dokładnej wartości podciśnienia TDS-a nie znam ale podpowiem że np w silnikach benzynowych podciśnienie powinno wynosić około 0,8 bara w dieslu powinno być coś koło 0,98 bar

 

zrób test

 

Trzymaj pedał hamulca wciśnięty i włącz silnik. Jeśli serwo i pompa podciśnieniowa działają bez zarzutu wówczas pedał hamulca musi wyczuwalnie pod stopa opaść- gdyż zaczyna działać wspomaganie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo tak jak piszesz na obrotach podczas jazdy masz hamulce - wiec pompa coś zasysa na podwyższonych obrotach natomiast jak auto pracuje na wolnych podciśnienie spada i servo ma słabą siłę wspomagania tak mi się wydaje

 

tylko pomiar podciśnienia da obraz co i jak z pompą to że coś zasysa nie znaczy że zasysa jak należy

 

niestety dokładnej wartości podciśnienia TDS-a nie znam ale podpowiem że np w silnikach benzynowych podciśnienie powinno wynosić około 0,8 bara w dieslu powinno być coś koło 0,98 bar

 

zrób test

 

Trzymaj pedał hamulca wciśnięty i włącz silnik. Jeśli serwo i pompa podciśnieniowa działają bez zarzutu wówczas pedał hamulca musi wyczuwalnie pod stopa opaść- gdyż zaczyna działać wspomaganie.

juz tak robilem podpapowalem hamulce na zgaszonym silniku potem zapalilem silnik i pedal hamulca opadl prawie do polowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastapil przelom :D na 100% pompa vacuum z tego co mi wiadomo ta pompa ma chodzic w jedna strone a chodzi w dwie czyli wciaga powietrze i wypuszcza nie blokuje.a nijleprze jest to ze nigdzie niema takiej pompy :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.