Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jako ze nie znalazłem odpowiedzi w szukajce musze zapytac tutaj wprost :)

Objaw taki, przy lagodnym ruszaniu czy to w przod czy tył moja bunia dziwinie szarpie (porównałbym to do zajeczych skokow szacownego fiata 126p), natomiast przy ostrzejszym ruszeniu nic takiego nie wystepuje. Dziwne jest to, ze objaw nasila sie głownie przy porannym uruchomieniu samochodu lub po dłuzszym postoju (ostygniecie silnika). Sprzegło bym wyelliminował gdyz przy zrywaniu nie slizga zbiera sie pieknie. Obawiam sie czy dwumasowka nie siada :cry2: :cry2:

moze ktos cos podobnego przerabiał lub jest w trakcie, bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Opublikowano
ja bym szukal problemu w dawce paliwa na zimnym silniku bo dwumasowki sie w tych autach nie wysypuja, a jak mowisz ze jak dodasz gazu jest ok to wzbogacasz mieszanke pozdro
Opublikowano
raczej paliwo bym wykluczyl ogolnie caly uklad zaplonowy, autko pali bez problemu ma ducha w calym zakresie obrotów. To szarpanie to ewidentnie walenie jakiegos elementu jakby dyfer albo wal stukal zanim nie osiagnie odpowiednich obrotów. Lekkie pukniecie słychac tez podczas wysprzeglania. Chyba zaczne wymieniac podpore, tuleje zawieszenia dyfra itd moze to walenie niegrozne ale wkurzajace.
Opublikowano
pukanie podczas wysprzeglania zawyczaj wystepuje przy urwanych poduszkach skrzyni biegow (pewnie sa napeczniale od oleju wyciekajacego z zimeringa) albo tuleji metalowo gumowych tylnej belki (czesta przypadlosc bo wenetrzna tulejka jest aluminiowa i podczas utleniania zawulkanizowana guma puszcza), tulejka na dyfrze mozliwa ale raczej nie pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.