Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Heh, no i moja e53 zaczela swirowac

Zapalila mi sie kontrolka check engine. Po sprawdzeniu okazuje sie ze jest to blad p01419 ktory wskazuje na uszkodzenie przeplywomierza. Przeplywomierz wymienilem na zamiennik za 240 pln z allegro jako ze 1000 pln za Siemensa w serwisie nie chce dac z wiadomej przyczyny. Kontroka znowu sie zapala po jezdzie na zimnym silniku, po zgaszeniu dopoki silnik jest cieply nie zapala sie ale juz bnastepnego dnia blad powraca. Dodatkowo zostaly oczyszczone wszystkie kostki i styki od przeplywomierza do komputera ale to tez nic nie dalo. Czy ktos moze mi jakos pomoc w wawie ewentualnie podlaczyc pod gt1 i przetestowac przeplywomierz moze pomimo ze jest nowy jest uszkodzony? Mnie juz wyczerpaly sie pomysly. silnik to 3.0i 2004 rok

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Hej

w mojej miałem coś podobnego, chociaż mam inny model bo przed liftem i z silnikiem 4.4i, ale moze coś pomogę

 

objawy były takie że zimny trudno odpalał a ciepły często gasł

wyglądało na walnietą przepływkę, chociaż jak wsadziłem ją do drugiego auta to tamten chodził ok, dlatego kombinowałem z kabelkami,stykami,kostkami.itp wszystko du.a!!

dopiero jak zamieniłem przepływkę-swoją wsadziłem do innego, a z tamtego zam.do swojego i..(co ważne!) pojeździłem trochę- u mnie problem zniknął a w tamtym aucie zaczął się pojawiać po jakimś czasie!!! tamto auto było służbowe więc przepływek już nie odmieniliśmy :D kosztowało mnie to butelczynę dobrej whiski ale i tak warto było bo tak jak pisałeś nowa przepływka kosztuje 2 klocki a oryg. używana 600-700!!!

 

myślę że na początek powinnieneś znaleźć kogoś z identycznym autem i pożyczyć od niego na godzinkę przepływomierz, ew.od jakiegoś handlarza z gwarancją na sprawdzenie, wtedy się upewnisz na 100% czy to to!!

ważne żeby przepływka była oryginalna i od takiego samego auta, te zamienniki z tego co słyszałem nie zawsze "chodzą"

 

powodzenia

Opublikowano

po dokladnej diagnozie na gt1 okazuje sie ze to przeplywomierz ale secondary czyli dajacy znac ukladowi wydechowemu o jakosci mieszanki, juz zamowilem czesci, ten przeplywomierz kosztuje wraz z filtrem 350 pln wiec do przezycia, wychodzi na to ze niepotrzebnie zmienilem mojego oryginalnego siemensa na zamiennik ake coz, czlowiek sie na bledach uczy, dodatkowo moja sprawna przeplywka juz na wysypisku...

 

hehe, gzie znalazles firmowe auto z silniekiem benzynowym 4,4 ? toz to rzadkosc...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
no i okazalo0 sie ze problemem jest przeplywomierz od spalin, heh 300 pln i problem zniknal, zolta lampka zgasla, znowu jest ok...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.