Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam szybkie pytanko : czy ktos ma jeszcze taki problem - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=55971 - czy jestem jedyny ? Chce wybadac czy to czesty problem w tych licznikach, mysle o kupnie zegarow z compacta E36 i przekladce samych tarcz z podswietlenie, a nie chce kupic takich samych jak mam :D .

 

dzieki

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Piotres, to troche dziwna sprawa bo u mnie tez tak jest ale troche slabiej i najlepsze jest to ze NIE ZAWSZE :roll: :shock: wydawalo mi sie ze to jakas zaroweczka ale pamietam z E34 ze w zegarach byly tylko 3 zarowki (nie wiem jak jest w zZz).

 

jezeli to folia tak jak piszesz to najlepiej jakis klej na bazie wody (do papieru?)

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
Piotres, to troche dziwna sprawa bo u mnie tez tak jest ale troche slabiej i najlepsze jest to ze NIE ZAWSZE :roll: :shock: wydawalo mi sie ze to jakas zaroweczka ale pamietam z E34 ze w zegarach byly tylko 3 zarowki (nie wiem jak jest w zZz).

 

jezeli to folia tak jak piszesz to najlepiej jakis klej na bazie wody (do papieru?)

 

Pewnie zalezy to od temperatury ;) . To nie kwestia zarowek, one sa na bank ok, to kwestia folii transparentnej .

 

Ja sie sklaniam do kupna licznika z compacta i przekladki tarcz - za 60-80 zl idzie kupic taki licznik, a jednak pewnosc wieksza ze bedzie ok, nie chce tego rozbierac jeszcze kilka razy ;)

 

no ale zobacze co zrobie ...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
u mnie na szczescie w ogole nie ma tego problemu. Nigdzie nie zauwazylem zadnych jasniejszych i ciemniejszych miejsc. Jedyny problem z podswietlaniem to przepalona zarowka od pokretla ogrzewania czyli to o czym rozmawialismy przez telefon ale poki co jakos nie mam checi zeby sie za to zabrac. A ty Piotres opanowales juz te OBC??
Opublikowano

Co do OBC - mozna powiedziec ze tak . Tzn. jest podlaczone wszystko na bank dobrze (ta wtyczke prawidla odgrzebalem w koncu), jedyny problem to jest to ze OBC jest z anglika i jest w milach i galonach . Ale postaram sie cos na to zaradzic - konkretnie to to ze trzeba zakodowac go pod moj samochod za pomoca DIS'a, wtedy tez spalanie bedzie poprawnie wyswietlane bo poki ,pozatym ze w galonach to cos za duze chyba pokazuje . A jesli sie nie uda to sympatyczny kolega Emek dal mi mozliwosc zwrotu tego komputerka bo to od niego go mam . Takze powolutku do przodu :) .

 

A co do Twojego podswietlenia nawiewu - postaram sie "wydrukowac" do PDFa instrukcje demontazu tunelu srodkowego i wrzucic link na forum, bo obawiam sie ze bez jego demontazu moze sie nie udac, a nie jestes pierwsza osoba ktora o to mnie pytala . Jak mowilem mozesz "macac" przez otwor od radia, zarowki sa na gorze z lewej strony tego panelu i z tego co pamietam na dole z prawej strony (sa dwie), ale nie wiem czy sie to w ten sposob uda wykonac. :oops:

 

pozdr.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hehe, z tymi żaróweczkami od podświetlania panelu nawiewu jest dziwna sprawa - u mnie raz podświetla skrajne prawe pokrętło, a raz nie :) Nie mam pojęcia od czego to zależy....

 

Co do plamy na zegarach to u mnie nic takiego nie wystepuje.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kupilem licznik od compacta 318ti 96r. (swiecil idealnie) .

 

Chcialem przelozyc same tarcze wraz ze wskazowkami (elektronike zostawic z mojego licznika) . Ale jednak klops - styki do silniczkow wskazowek sa w innym miejscu i nie pasuje to do siebie (ich pozycja jest tak jakby rozna o 45* w obu licznikach) . Kurcze ze tez musieli to zmienic :mad2: :mad2: . Pozatym liczniki sa identyczne . Zostaje jeszcze opcja przekladki samych tarcz ale wtedy trzeba zdejmowac wskazowki, troche poki co sie boje tego robic .

 

Docisnalem znowu palcem przy rozbiorce tarcze licznika w ciemnym miejscu, podgrzalem lekko suszarka i nadal jest ciemniejsza plamka w tym miejscu ale jakby juz mniej ciemna , takze jest lepiej jak bylo . Poki co ten temat odpuszczam.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.