Skocz do zawartości

[E36] Z3 - Podswietlenie licznika prędkości


piotres

Rekomendowane odpowiedzi

Mam szybkie pytanko : czy ktos ma jeszcze taki problem - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=55971 - czy jestem jedyny ? Chce wybadac czy to czesty problem w tych licznikach, mysle o kupnie zegarow z compacta E36 i przekladce samych tarcz z podswietlenie, a nie chce kupic takich samych jak mam :D .

 

dzieki

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotres, to troche dziwna sprawa bo u mnie tez tak jest ale troche slabiej i najlepsze jest to ze NIE ZAWSZE :roll: :shock: wydawalo mi sie ze to jakas zaroweczka ale pamietam z E34 ze w zegarach byly tylko 3 zarowki (nie wiem jak jest w zZz).

 

jezeli to folia tak jak piszesz to najlepiej jakis klej na bazie wody (do papieru?)

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotres, to troche dziwna sprawa bo u mnie tez tak jest ale troche slabiej i najlepsze jest to ze NIE ZAWSZE :roll: :shock: wydawalo mi sie ze to jakas zaroweczka ale pamietam z E34 ze w zegarach byly tylko 3 zarowki (nie wiem jak jest w zZz).

 

jezeli to folia tak jak piszesz to najlepiej jakis klej na bazie wody (do papieru?)

 

Pewnie zalezy to od temperatury ;) . To nie kwestia zarowek, one sa na bank ok, to kwestia folii transparentnej .

 

Ja sie sklaniam do kupna licznika z compacta i przekladki tarcz - za 60-80 zl idzie kupic taki licznik, a jednak pewnosc wieksza ze bedzie ok, nie chce tego rozbierac jeszcze kilka razy ;)

 

no ale zobacze co zrobie ...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na szczescie w ogole nie ma tego problemu. Nigdzie nie zauwazylem zadnych jasniejszych i ciemniejszych miejsc. Jedyny problem z podswietlaniem to przepalona zarowka od pokretla ogrzewania czyli to o czym rozmawialismy przez telefon ale poki co jakos nie mam checi zeby sie za to zabrac. A ty Piotres opanowales juz te OBC??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do OBC - mozna powiedziec ze tak . Tzn. jest podlaczone wszystko na bank dobrze (ta wtyczke prawidla odgrzebalem w koncu), jedyny problem to jest to ze OBC jest z anglika i jest w milach i galonach . Ale postaram sie cos na to zaradzic - konkretnie to to ze trzeba zakodowac go pod moj samochod za pomoca DIS'a, wtedy tez spalanie bedzie poprawnie wyswietlane bo poki ,pozatym ze w galonach to cos za duze chyba pokazuje . A jesli sie nie uda to sympatyczny kolega Emek dal mi mozliwosc zwrotu tego komputerka bo to od niego go mam . Takze powolutku do przodu :) .

 

A co do Twojego podswietlenia nawiewu - postaram sie "wydrukowac" do PDFa instrukcje demontazu tunelu srodkowego i wrzucic link na forum, bo obawiam sie ze bez jego demontazu moze sie nie udac, a nie jestes pierwsza osoba ktora o to mnie pytala . Jak mowilem mozesz "macac" przez otwor od radia, zarowki sa na gorze z lewej strony tego panelu i z tego co pamietam na dole z prawej strony (sa dwie), ale nie wiem czy sie to w ten sposob uda wykonac. :oops:

 

pozdr.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Hehe, z tymi żaróweczkami od podświetlania panelu nawiewu jest dziwna sprawa - u mnie raz podświetla skrajne prawe pokrętło, a raz nie :) Nie mam pojęcia od czego to zależy....

 

Co do plamy na zegarach to u mnie nic takiego nie wystepuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kupilem licznik od compacta 318ti 96r. (swiecil idealnie) .

 

Chcialem przelozyc same tarcze wraz ze wskazowkami (elektronike zostawic z mojego licznika) . Ale jednak klops - styki do silniczkow wskazowek sa w innym miejscu i nie pasuje to do siebie (ich pozycja jest tak jakby rozna o 45* w obu licznikach) . Kurcze ze tez musieli to zmienic :mad2: :mad2: . Pozatym liczniki sa identyczne . Zostaje jeszcze opcja przekladki samych tarcz ale wtedy trzeba zdejmowac wskazowki, troche poki co sie boje tego robic .

 

Docisnalem znowu palcem przy rozbiorce tarcze licznika w ciemnym miejscu, podgrzalem lekko suszarka i nadal jest ciemniejsza plamka w tym miejscu ale jakby juz mniej ciemna , takze jest lepiej jak bylo . Poki co ten temat odpuszczam.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.