Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Temat poruszany wiele razy, jednak najczęstsze rady typu tarcze, tuleje u mnie się nie sprawdzają :( telepie prawym przednim kołem.

 

Wymieniłem:

-tarcze

-klocki

-piastę

-sworznie, tuleje, końcówki kierownicze, łączniki stabilizatora

-inne koła, wyważone

 

Amortyzator na przeglądzie wyszedł jako całkiem sprawny, żadnych wycieków, dobre tłumienie, wahacza nie wymieniałem, ale nigdzie nie uderzyłem ani nic podobnego żeby miał się zgiąć, nie wiem czego jeszcze mam się czepić, oglądając przekładnię też luzów nie widziałem.

Znajomy mi powiedział że mogę jeszcze sprawdzić łożysko amortyzatora http://www.motoallegro.pl/item708895005_lozysko_amortyzatora_przedniego_bmw_e36.html

 

Co o tym sądzicie, może być ono za to odpowiedzialne? Wymieniał to ktoś?

 

Im delikatniej naciskam pedał hamulca tym mocniej telepie, przy gwałtownym hamowaniu prawie nie czuć.

 

Dzięki za wszelkie rady.

Opublikowano

witam miałem dokładnie to samo

a mianwicie im delikatniej na hamulec tym gorzej kierownica telepało

wymieniłem

tarcze i klocki - nic nie pomoglo

amortyzatory - nic nie pomoglo

sworznie zaciski od hamulcow - koncowki drażków - nic nie pomogło

okazało się że prawy drążek środkowy miał delikatny luz

wymieniłem oba pojechałem na zbieżnośc - JAK RĘKĄ ODJĄŁ

straciłem niepotrzebnie kupe pieniędzy no ale za to mam teraz pewność że mam wsio zrobione i nowe :)

proponuję sprawdzić to u ciebie :)

daj cynka czy pomogło

pozdrowionka

Opublikowano

Witam miałem podobny problem wymieniłem dolne sworznie i przestało,

Jak byłem na przeglądzie stwierdzili ze wszystko okej.

Lecz jeden sworzen zaczoł mi piszczeć jak sie kołysało autem po wyjęciu okazało sie ze jest a jesli masz sworznie z komfortem to w nich jest cienzko wyczuć luz.

Opublikowano
Sworznie od kiedy się to zaczęło wymieniałem już dwa razy, tak jak i tuleje także to odpada. Jak troszkę czasu będę miał to wymienię ten drążek kierowniczy i napiszę czy pomogło.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wymieniony drążek razem z końcówką, następne tarcze na przód Ferodo oraz nowe klocki i dalej to samo :cry:

Przy wymianie tarcz zauważyłem że stare klocki od strony pasażera są nierównomiernie starte, z tego co pamiętam ten od strony tłoczka był o połowę cieńszy od tego z zewnętrznej strony auta. Jaki jest tego powód skoro zacisk się sam powinien regulować aby oba klocki dociskały jednakowo, calutki zacisk wyczyściłem, te "sworznie" na których się właśnie przesuwa są w jak najlepszym porządku, tłoczek czysty, uszczelka elegancka, bardzo ładnie chodzi...Przecież on cały skrzywić się nie skrzywił w jakiś sposób bo jak.... Macie jeszcze jakieś pomysły? :cry:

Opublikowano
Ja miałem ten sam problem drżało całe auto. Okazało się że była to wina bębnów. Jadąc tak ze 130 zaciągnij ręczny - u mnie tak po 3sek. zaczynało walić , jak hamowałem nożnym to było wrażenie takie jakby coś z tarczami było nie tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.