Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no cóż błędy z carsofta zawsze były zagadkowe

wedle tego co wypluł ci carsoft wychodzi że nie pasują mu wtryski

 

błąd nr 3 wtrysk na 2 i 4 cylindrze - błąd ten prowadzi do sprawdzenia okablowania ecu=>wtrysk pin w ecu odpowiadający za te dwa wtryski to pin nr 3

błąd nr 32 wtrysk na 1 i 3 cylindrze- analogicznie jak wyżej tylko pin nr 32

 

trzeba sprawdzić okablowanie no i musisz pomierzyć opór na cewkach wtrysku dla twojego modelu opór wynosi od 13 do 17 omów

dodatkowo trzeba sprawdzić działanie przekaźnika koloru białego jest to główny przekaźnik dający moc na wtryski czujniki itp + przekaźnik koloru niebieskiego od pompy paliwa opór na cewkach przekaźników między pinami 86 i 85 powinien mieć 100 omów

ale ile prawdy w tym co mówi carsoft :?:

najlepiej byłoby podłączyć auto pod inpę a jeszcze lepiej pod disa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.