Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy mam takie pytanie: założono mi visco które sprzęgnięte jest cały czas :/ Wyje jak v8. Pooglądałem sobie je i pod bimetalem na przodzie jest jakaś guma założona,która otacza trzpień - czy ona ma tam być????czy może jest to jakieś zabezpieczenie które się wyciąga spod tego bimetalu. Sprzęgło jakaś podróba srl czy jakoś tak.Dzięki za odpowiedzi.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Tak to już jest z podrubami. Jak dobrze trafisz to będzie działać dobrze, ale Ty miałeś pecha. Sprzęgło oddaj na reklamację, a kup sobie BEHRa.
Opublikowano
No właśnie :/ No nic oddam na reklamacje i zmówię oryginała :) no ale juz wydateczek 300 :(
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano

Słuchaj. Ja kiedyś kupiłem jakiś szemlc za 100zł i też miałem V8. Następnie kupiłęm właśnie BEHRa i też lipa. Ostatecznie kupiłem SACHS, czy jakos tak to się pisze. Teraz stoję w korku i mam V8 ale jak ruszę i się ochłodzi to jest cisza.

Pamiętaj zewsze lapiej wydać te 150zł więcej niż ma ci niezadziałac w korku i ma sie zagotowc wuto. Wtedy będzie uszczelka do wymieny i parę innych części. No i to napewno nie będzie koszt zaoszczędzonych 150 złotówek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.