Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam chciałbym sie dowiedzieć czy warto i czy da sie wsadzić jakiegoś chipa do mojego e46 czy chipy to bardziej do diselkow? mianowicie mam bmw e46 318i z silnikiem 1.9 benzyna seryjna moc to jakieś 110km czy sa do niego jakieś chipy ? jesli tak to o ile podnoszą one moc?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Kolego, ja tez dłuuugo drążyłem temat i powiem ci krótko, ze musisz udac sie do jakiegoś magika, który wyjmie ci kompa, wylutuje układ, zmodyfikuje i wstawi oryginała, bo w tym aucie masz EWS i auto na jakimś tam innym zwyczajnie ci nie odpali! Przerobilem juz ten temat i teraz jestem umówiony do firmy, która mi zmodyfikuje program, bo inaczej sie nie da niestety...

 

Uzupełnij profil i napisz z jakiej miejscowosci jesteś, to moze ci pomoge.

Opublikowano
możesz tez zamówić wysyłkowo :cool2:

http://img69.imageshack.us/img69/4769/dscf7685kopia.jpg

/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///

Opublikowano
Koledzy, MUSI być oryginalny sterownik do modyfikacji. Na jakimś tam innym auto wam nie odpali. A jak jeszcze rozsynchronizujecie EWS to dopiero bedzie zabawnie :lol:
Opublikowano
ile chcesz tam kucy bo taniej bedzie wymienic silnik np.2,5 co da więcej kuni niz ten czip

Kolego, tutaj GRUBO się mylisz! zmiana silnika 4-cylindrowego (1900cm3) na 6-cylindrowy (np tak jak podałeś 2500cm3) wiąże się nie tylko ze zmianą samego silnika, ale tutaj bedzie trzeba zmienić zawieszenie z przodu (cięższy silnik), hamulce (tarcze większe), naturalnie skrzynię biegów, wał, dyfer (most), mocowania silnika, chłodnice będą inne (w 6-cylindrowych jest visco, a w 4 nie ma) i takie tam... Do tego kilka dni bez auta na bank, o ile wszystko pójgdzie w miare sprawnie. A taki jak to nazwałeś "czip" to kwestia godziny, może max 4 wraz z hamowaniem i dostrajaniem silnika. No i pozostaje się właściwie oryginał, a nie jakas tam przeróbka mechaniczna i co za tym idzie takie oryginalne auto jest później duuuużo łatwiej sprzedać.

Opublikowano
no zmiana silnika to na pewno odpada mi nie zależny znowu tak bardzo na chipie ale jeśli by byl to bym sobie dal bo czasem by sie chciało cos mocniejszego miec ;P ale znowu jakies ogromne moce mi tu nie sa potrzebne na nasze super autostrady xD

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

na seryjnym silniku to troche sredni pomysl.

Moze wartoby zrobic wydech, dolot i sprobowac pogrzebac jakas swinka (np. ECU Master)?

Mogloby to dac juz jakies lepsze przyrosty, a pewnie za "firmowy chip" zrobisz wydech + zakup ECU MASTER.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.