Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM SERDECZNIE

 

Mam problem "mam nadzieje ze mały"

Wczoraj zdemontowałem przepływomierz celem wyczyszczenia przepustnicy no i przepływki.

Okazalo sie ze nic nie musze robic bo jest czysciutkie.

Niespodzianke mialem jak poskładałem wszystko do kupy i okazalo sie ze nie ma wolnych obrotów.

 

przejechałem tak ok. 50 km. i nic sie nie zmienilo.

odlaczylem na cała noc akumulator, rano sprawdzam i niestety nic sie nie zmieniło.

 

co to moze byc i jak zrobic zeby bylo normalnie :?: :?: :?: :?:

 

 

DODAM ZE PROBLEM DOTYCZY E36 1.8L M40

Opublikowano

witam

a to sobie poczysciłes :duh:

wyjmij jeszcze raz i sprawdz czy ta klapka w srodku lekko działa i czy piny we wtyczce sie nie wsuneły do srodka

pozdrawiam

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

Dokladnie jak powiedzial kolega Belgus to wlasnie silnik krokowy odpowiada za wolne obroty.Sprawdz dobrze te dwa weze co odchodza od tego silnika ja kiedys nawet nie wiedzialem sam uszkodzilem przez nie uwage podczas demotazu

Auto ma 12 lat wiece weze byly przegrzane od silnika.Pozniej gdy odpalilem troszke kulal i slyszalem syk przejechalem delikatnie reka po wezach i zlapal przedmuch dla pewnosci dalem leciutko strzykawka z woda zobaczysz jak wyjdzie wszystko.

Pozdrawiam !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.