Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, jestem tu nowy wiec przepraszam jesli powtarzam temat.

Generalnie chodzi o obroty, czasem falują a czasem jest ok. W momencie dławienia się silnika autko praktycznie nie chce jechać. Po różnych próbach doszedłem do momentu kiedy odłączyłem silniczek krokowy a wtedy......... falowanie wzrosło na 1500 - 2000 obr. lecz nie przygasa a dynamika o niebo lepsza. Autko pracuje ciszej i super reaguje na pedał gazu. Wspomnę tylko że jest to silnik 1.6. Czy w tym wypadku jest to wina silniczka krokowego na 100%?? Czy to tylko zbieg okoliczności??? Czy jest jeszcze jakiś powód?? Z góry dzieki za pomoc.

Opublikowano

Witam

 

Na początek weź się za przeczyszczenie tego silniczka krokowego. Benzyna ekstrakcyjna i do dzieła. Klapka w środku ma się gładko przesuwać. Odrobina WD-40 też nie powinna zaszkodzić.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Przeczyść samą krokówkę (opis jest na forum), ale nie jestem pewien, ale przypadkiem krokówka nie jest odpowiedzialna tylko za obroty na biegu jałowym? Sprawdź jeszcze przepływomierz i/lub filtr paliwa z naciskiem na szczelność samych rur. ;)

WD40 nie zaszkodzi. Lałem to "litrami" ;) do krokówki po płukaniu benzyną ekstrakcyjną. Pomogło.

Opublikowano
Zrobiłem wszystko jak pisaliście koledzy ale efekt żaden. Nie pozostaje nic innego jak jechać i podłączyć pod komputer. Chyba że ktoś ma jeszcze jakis pomysł :)
Opublikowano

Jeśli sie muli i falują obroty to po 1. sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza (może dostaje sie jakieś niepożądane, lewe powietrze). Może to też być wąż który idzie do odmy (wąż który idzie od wlotu na górze pokrywy silnika wzdłuż przedniej szyby) - u mnie był przerwany przy pokrywie silnika bo był sparciały i w dotyku przypominał plasteline; zmieniłem go na wąż do układu chłodniczego o odp. średnicy i sprawuje sie super i powinien wytrzymać (nawet jak bym miał wymieniać co pół roku to jest ok:) )bo koszt 1mb~12 zł ty potrzebujesz max 0,5m. Oryginał 130 zł w sklepie z czesciami BMW (sic! za kawałek gumy) Jeśli powyższe OK to 2. Sprawdź przepływomierz ,u mnie wystarczyła regulacja przepływki a zamulał że sie jechać nie dało a obroty falowały jak głupie i gasł. Ja bym na razie odpuścił krokowy bo on jest jedynie od wolnych obrotów(na luzie) a jak ci zamula podczas jazdy to obstawiałbym raczej to co napisałem.

zwalcz mulenie a pozniej zajmij sie falowaniem u mnie teraz jedzie dobrze ładnie sie wkreca i jest dynamiczny. Falowanie zostało i walcze niedawno doszedłem do sondy lambda, która okazała sie padnięta zobaczymy po wymianie.

Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.