Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ma problem typu mułowatej fury. Dzieje sie nastepujaca rzecz ze nie ciagnie wogule gdzies tak do 3000 tys dopiro wtedy cos sie tam budzi. Jak jade na 5 i wcisne gaz do dechy to wskazówka spalania nie przekracza raczej połowy no i maksimum co sie da wycisna to jakies 190 km i to jeszcze jak sie dobrze rozpedze.. Jaka mozebyc przyczyna?? Z tym że przepływka jest nowa EGR ok i turbina jest ok bo ani nie dymi ani oleju mi nie wzera. Czy morze to byc związane z elektrozaworkami które steruja podcisnieniem w turbinie i EGR. czy czasami pompa obok kierowcy. Prosze o w miare szybko o jakąs podpowiedz :D
Opublikowano
Witam ma problem typu mułowatej fury. Dzieje sie nastepujaca rzecz ze nie ciagnie wogule gdzies tak do 3000 tys dopiro wtedy cos sie tam budzi. Jak jade na 5 i wcisne gaz do dechy to wskazówka spalania nie przekracza raczej połowy no i maksimum co sie da wycisna to jakies 190 km i to jeszcze jak sie dobrze rozpedze.. Jaka mozebyc przyczyna?? Z tym że przepływka jest nowa EGR ok i turbina jest ok bo ani nie dymi ani oleju mi nie wzera. Czy morze to byc związane z elektrozaworkami które steruja podcisnieniem w turbinie i EGR. czy czasami pompa obok kierowcy. Prosze o w miare szybko o jakąs podpowiedz :D

 

1. sprawdz filtry paliwa i powietrza

2. wyczysc filterki przy elektrozaworach

3. jesli zadne z tych nie pomoze to zrob diagnostyke komputerowa podczas jazdy (na postoju wiele bledow moze nie wyjsc na kompie)

 

wg mnie raczej nie jest to pompa, bo gdyby dawala zbyt niskie cisnienie to raczej wlasnie na dole obrotow samochod jako tako by jechal, a w gornym zakresie by mulił

Opublikowano
A jak własciwie działaja te lelektor zaworki chodzi mi tu bardziej o turbine (zawór od turbiny jest zamkniety jak jest załaczone podcisnienie czy jak jest cisnienie amosferyczne) bo tak wogule to te zaworki własniezałaczaja raz podcisnienie a raz cisnienie otmosferyczne czy tak??
Opublikowano
Miałem taki sam problem.Auto jechało dopiero od 3000obr/min. Wymieniłem elektrozawór na nowy i auto odżyło. Na początku myślałem że padła mi turbina, ale na szczęście to tylko elektrozawór.
Opublikowano
jak muli do 3000 obrotów to albo sam elektrozaworek nie działa od turbo albo wężyk od podciśnienia spadł - od tego bym zaczął
Opublikowano
Mam wałsnie dzisiaj znalazłem wkoncu przyczyne :) moze nie do konca zwiazaną z mocą ale to powodowało jej brak. Miałem poprostu uszkodzona poduszke która sprawiała ze wezyk biegnacy od elektrozaworka do samego zaworu od turbo sie przecieral ile razy bym go nie wymienił bo nie było prawie odstepu miedzy tym zaworem a czescia poduszki przykreconej do karoserii. Takze wszystko grało tylko poduszke zmienic i fura jest jak nówka niesmigajka. Ale dzieki wszystkim za cenne rady :D POzdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.