Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie, ktoś wie jak to zrobić. Ja robiłem to w ten sposób, że zdjąłem gumę łączącą filtr powietrza z kolektorem dolotowym i zatkałem folią, żeby mi powietrze do filtra nie uciekało. Następnie zdjąłem ten cieniutki wężyk, który idzie do regulatora ciśnienia paliwa i zacząłem w niego dmuchać, żeby zrobić ciśnienie w układzie dolotowym. Tak jak się spodziewałem, jest gdzieś nieszczelność, bo słychać syczenie i powietrze gdzieś ucieka, mój kolega ma ten sam silnik i u niego można bez problemu wytworzyć w ten sposób ciśnienie w układzie. No i tu pojawia się problem, bo za Chiny ludowe nie mogę ustalić skąd ono ucieka... ma ktoś jakiś pomysł? Może ktoś przerabiał ten temat w M20B20? A przyznam, że już mi się trochę znudziło jeżdżenie do mechaników wydawanie 50 zł i słyszenie w kółko "Panie ten silnik ma już swoje lata, wszystko jest ok" Jak widzę, że nie jest ok ;)

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kup autostart to taki środek co ulatwia rozruch w zimie i pryskaj po przewodach a jak trafisz na nieszczelność to silnik przyśpieszy.(nie pryskaj w dolot).
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Dosc ryzykowny sposob sprawdzenia. Pytanie brzmi co sie stanie jak bedziesz mial przebicie na przewodach?

Moim zdaniem wielkie BUM

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.