Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Problem jak w temacie ale dodam, że świece żarowe są nowe. Zauważyłem, że przy włączeniu zapłonu po raz pierwszy rano, w przewodzie paliwowym odchodzącym od filtra paliwa bardzo powoli podawane jest paliwo na przemian z powietrzem. W końcu odpala za drugim albo trzecim razem, gdy przewód ów jest już paliwem nabity. Później w ciągu dnia odpala na dyg. Czy moje podejżenia są słuszne, że może mi padać pompa paliwa (ta w baku) czy też jest to coś innego, pompa wtryskowa? Po odpaleniu obroty i praca silnika na normalnym poziomie. 8)

Pozdrawiam

DANIEL


318i E36 '93 ---> 524TD E34 '91 + SZPERA! ---> 730i E32 '90 ---> 520i E34 '91 ---> 525i E34 '92 ---> 528i E39 '97 ---> 530d E39 '01 ---> 318i E46 M43 '99 ---> 328i E46 M52TU '98 ---> 520d E39 M47 2001 ---> 320d E46 M47 2003 ---> 318d E91 N47 2009

Opublikowano
U mnie też czasami widać pęcherzyki powietrza ale silnikowi to nie przeszkadza.Ostatnio padł mi czujnik gazu który powinien silnikowi jak jest zimny podnieść obroty a tego nie robił i motor przez jakiś czas się dławił...Ale u Ciebie to chyba nie wygląda na to :roll:
Opublikowano

Witam

Pompa jak pompa ale skad sie bierze powietrze w paliwie?

Podejrzenia z gruntu sluszne ale odnosi sie tylko do nieszczelnosci ukladu paliwopwego.

Schodzi ci paliwko przez noc a potem pompujesz i dodatkowo z powietrzem.Chyba jak postoi caly dzien to wieczorem nie odpalisz od razu nie tylko rano :D

pozdrawiam

Opublikowano
Masz rację Belgus, jak postoi cały dzień to wieczorem też od razu nie odpali. Nie wiem na ile to ma związek ale jak oszczędzam prąd przy pierwszym rozruchu /tzn. zamykam wentylator na 0, itp./ to jakby chętniej odpalał rano, dzisiaj nawet za pierwszym razem. Pewnie alternator ma więcej prądu do dyspozycji... Ale co z tego wynika? Spostrzeżnia są, czekam na wnioski. 8)

Pozdrawiam

DANIEL


318i E36 '93 ---> 524TD E34 '91 + SZPERA! ---> 730i E32 '90 ---> 520i E34 '91 ---> 525i E34 '92 ---> 528i E39 '97 ---> 530d E39 '01 ---> 318i E46 M43 '99 ---> 328i E46 M52TU '98 ---> 520d E39 M47 2001 ---> 320d E46 M47 2003 ---> 318d E91 N47 2009

Opublikowano

Witam

Tak jak zauwazyles i slusznie jak przyoszczedzisz na pradzie to jakby lepiej odpalal.Po prostu zwawiej kreci i szybciej pompuje paliwko. :D

pozdrawiam

Opublikowano

Wlasciwie to wszystko jest teoria a w praktyce roznie to bywa !

ale mam pytanko do Ciebie;Czy jast dobre sprezanie? a po drugie czy sprawdzales rozrusznik bo one pobieraja cholernie duzy prad no ijak aku/

pozdrawiam

Opublikowano
Nie odzywałem się, bo byłem trochę zajęty ale już wszystko jest OK! 8) Przy okazji wymiany rurki paliwa na nową, wstawiłem tuż za filtrem zawór zwrotny, tak aby paliwo nigdy nie cofało się do filtra i dalej. Dziś rano odpaliłem "na dyg" i to z włączonym wentylatorem, nie czekając na zgaśnięcie kontrolki wtrysków, tuż po zapaleniu się zielonej strzałki "można kręcić" 8) . Dziękuję za sugestie i ... 8)

Pozdrawiam

DANIEL


318i E36 '93 ---> 524TD E34 '91 + SZPERA! ---> 730i E32 '90 ---> 520i E34 '91 ---> 525i E34 '92 ---> 528i E39 '97 ---> 530d E39 '01 ---> 318i E46 M43 '99 ---> 328i E46 M52TU '98 ---> 520d E39 M47 2001 ---> 320d E46 M47 2003 ---> 318d E91 N47 2009

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.