Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gdy sie jedzie a nie przekracza 3 tys obrotów(525td 1994)to auto sie nie przegrzewa.wentylator od klimy działa klimatyzacja jest wyłączona,wisko dobre (na ciepłym silniku wirnik chodzi ciężko)oleju nie bierze a płyn chłodniczy maleje dopiero po przegrzaniu auta ale tylko troche a jak auto nie jest przegrzewane to jest cały czas pełno płynu.termostat wyciągnięty.pompa wodna też działa.JAK KTOŚ COŚ WIE O CO CHODZI TO PROSZE O INFORMACJE.
Opublikowano

Witam

Czy ja dobrze przeczytalem ?

Po przegrzaniu poziom plynu obniza sie?

Chyba powinno byc odwrotnie ! Poza tym co oznacz a pompa wodna dziala?To ze sie kreci nie oznacza ,ze dziala!Moze byc niewydolna i to obnizanie sie plynu na to wskazuje!Chyba ,ze ja sie myle!

pozdrawiam

Opublikowano
Nie wiem Panowie o co chodzi z tym obniżaniem się płynu. Ja tak mam już w drugim aucie. Nawet na chłodnicy mam zaznaczone dwa poziomy dla ciepłego i zimnego płynu. Jak mam rozgrzany silnik to poziom płynu w chłodnicy spada o ok 3-4cm, jak się ostudzi to podnosi sie do normalnego poziomu. Zrobiłem już autkiem ponad 20tys i wszystko w jak najlepszym porządku :?: Czasem szwankuje czujnik poziomu płynu ale to nie ma związku
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

co to znaczy ze wisco na ciepłym silniku chodzi ciężko??? jak sielnik sie rozgrzeje to jak przygazujesz to z pod maski powina byc wichura, jak otworzysz maske to ewidentnie dmucha tak że rwie ci włosy, ale bywa i tak ze podczas postoju dodam gazu i tylko na 5 sekund wisko dmucha a potem znów wchodzi na luz, także należy rozgrzac dobrze samochód i sprawdzic jak kręci wisko. Na postoju ,gorący niepracujący silnik wisko u mnie się zawsze kręci lekko, także to nie jest sposób na sprawdzenie wiska. Dla wiska sygnałem ze ma dmuchać jest zaciągane zawsze, nawet przy zimnym silniku niewielka ilość powietrza i jego temperatura decyduje czy ma pracowac wisco czy nie, także na postoju jak silnik nie pracuje nie ma tego zasysanego powietrza także skąd wisco może wiedziec czy ma sprzęgać czy nie????

 

Druga sprawa to dlaczego wentylator od klimy pracuje podczas gdy klima jest wyłączona??? Czyżby ktos juz wcześniej cos kombinował przy układzie chłodzenia????

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

możesz mieć jakieś przedmuchy na uszczelce- silnik gorący, ciśnienie obiegu chłodzącego wzrasta i płyn gdzieś powolutku może parować; może też być zapowietrzony układ lub tak jak koledzy piszą POMPA.

poczytaj moje wcześniejsze posty- miałem podobny problem.

U mnie winny był termostat, zapowietrzony układ i wisko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.