Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , mam pytanie czy można założyć ksenony do e60 , czy jest to duży problem , pytam bo mam do wzięcia ładną piąteczkę tylko nie ma ksenonów, a pamietam jak zakładałem do e46 to była łatwizna , ale w e60 jest sporo więcej elektroniki i nie wiem czy przejdzie tak poprostu wymianan na ksenon ?
Opublikowano

w tym aucie wszystko da się zrobić...

 

ale w pewnym momencie magicy mechanicy mogą rozłożyć ręce i stwierdzić że dalej już nic nie poradzą i radź sobie kliencie sam ;(

 

 

 

na podstawie wlasnych doświadczeń - jeśli bede kupował nastepne B-e to po raz - sprawdze wszystko trzy razy czy działa, a dwa - nawet nie bede myślał o tym żeby cokolwiek samemu zmieniać w stosunku do tego co z fabryki wyszło. Może to i głupie podejście, ale to ja tym autem potem bede jeździł, a nie mechanik ktory najwyżej powie że on już nie wie dlaczego działać poprawnie nie chce.

Opublikowano

"w tym aucie wszystko da się zrobić...

 

ale w pewnym momencie magicy mechanicy mogą rozłożyć ręce i stwierdzić że dalej już nic nie poradzą i radź sobie kliencie sam ;(

 

 

 

na podstawie wlasnych doświadczeń - jeśli bede kupował nastepne B-e to po raz - sprawdze wszystko trzy razy czy działa, a dwa - nawet nie bede myślał o tym żeby cokolwiek samemu zmieniać w stosunku do tego co z fabryki wyszło. Może to i głupie podejście, ale to ja tym autem potem bede jeździł, a nie mechanik ktory najwyżej powie że on już nie wie dlaczego działać poprawnie nie chce."

 

 

ale ja się pytam czy można dołożyć ksenony a nie zmieniać silnik na v8

Opublikowano

akurat w przypadku tego auta włożenie v8 moze okazać się prostsze ;)

 

generalnie - czego byś nie zmieniał bardzo mocno ingerujesz w elektronike, wiec czy zmieniasz silnik, czy dokładasz xenony, to sporo przeprogramowywania cię czeka

a na końcu może sie okazać że bez zmiany połowy auta nie bedzie trybić. w obu przypadkach

 

i pewnie w obu przypadkach na końcu się okaże że taniej wyjdzie znaleźć i kupić auto fabrycznie w to wyposażone :) niestety :(

 

poszukaj na forum takiego tematu o dokładaniu HUDa do E60 - tam był podawany namiar do gościa z okolic oleśnicy który sie bawi ostro w doposażanie 5er w rózne rzeczy ktore mogły mieć. No i cene poznasz tego zabiegu.

 

Ale nawet biorąc pod uwagę cene jednej lampy i żarnika to pewnie mniej niż 6 tysi nie wyjdzie

Opublikowano

akurat w przypadku tego auta włożenie v8 moze okazać się prostsze :duh: napewno

 

ale jeżeli ksenony mozna kupić za 1500+- to rozumiem że elektronika to około 4500tysia do e60

 

ps. HUD to ja nie wiem co ma wspóluego z ksenonem

Opublikowano (edytowane)

poszukaj w/w tematu

 

zadzwoń do gościa

 

powie ci mniej więcej co i jak.

 

wg. mnie - żeby to zrobić porządnie to roboty dużo i zabawy z elektroniką też dużo, ale ja tego nie montowałem i montować nie zamierzam :)

Edytowane przez krecik5
Opublikowano
przeczytaj dokładnie co napisałem i w jakim kontekscie HUD występuje, gość który to robi bawi się pewnie też w dokładanie xenonów.

 

ja czytam dokładnie i bardzo dziękuję za odpowiedź niemniej muszę prosić Cię o to saamo bo ja pytałem się tylko czy mozna wsadzic ksenony bez problemu, typu stabilizator świateł i elektronika , ja rozumiem że dokładke to nie to co seria , ale czy się da bez choinki na zegarach w e60

 

piszesz "że taniej wyjdzie znaleźć i kupić auto fabrycznie w to wyposażone niestety" no nie koniecznie bo ja mam do wzięcia 525d full opcja albo 530 full bez ksenonów i .......

 

pozdrawiam

Opublikowano

525d lub 530d full opcja bez ksenonów? Hhhhmmm chyba że pisząc "full opcja" masz na myśli uchwyty na kubki.

 

Poza tym dokładanie xenonów to wiocha, która w dodatku zalatuje tuningiem w tym samym stylu. Albo je masz i masz auto "full opcja", albo jeździsz na halogenowych i basta. I krecik ma rację, że łatwiej jest kupic takie auto, a Ty próbujesz robic sobie jaja z człowieka, który udziela Ci rzeczowych informacji. Jedną z rzeczy, którą bezpiecznie można wymienic w E60 jest co najwyżej obramowanie okien np. z chromu na shadow line.

 

Btw. wiesz co oznacza w BMW full opcja? Bo mam wrażenie że jesteś z tych, co to sikają gdy ich auto ma skórę i wówczas tak właśnie krzyczą.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

"Poza tym dokładanie xenonów to wiocha, która w dodatku zalatuje tuningiem w tym samym stylu. Albo je masz i masz auto "full opcja", albo jeździsz na halogenowych i basta. I krecik ma rację, że łatwiej jest kupic takie auto, a Ty próbujesz robic sobie jaja z człowieka, który udziela Ci rzeczowych informacji. Jedną z rzeczy, którą bezpiecznie można wymienic w E60 jest co najwyżej obramowanie okien np. z chromu na shadow line.

 

Btw. wiesz co oznacza w BMW full opcja? Bo mam wrażenie że jesteś z tych, co to sikają gdy ich auto ma skórę i wówczas tak właśnie krzyczą."

 

guteg założe się że jak zobaczysz jakie mam bmw to Ci szczęka opadnie zakład o duuże piwo

 

zadałem to pytanie bo potrzebuję piątki dla żonki i mam do wzięcia ładną może z tą full opcją przesadziłem ale ma wszystko czego mi potrzeba bez szyberdachu ma skóry fotele komfortowe, automat pełną elektrykę dużą navi itd....

 

Jaj sobie nie robię tylko pytam się czy można wsadzić do e60 ksenony bez ingerencji w elektronikę i większych przeróbek typu zmiana komputera tak jak było to możliwe np. w e46, a Ty jak nie wiesz to nie zabieraj głosu

 

ps . a ja się założe że wszystkie Twoje beemki przyjechały na lawetach czyli wersja szrot, a moje bez wyjatku kupuję w salonie i w takiej opocji jaką chcę więc spokojnie z tym sikaniem na skórę cokolwiek masz na myśli :duh: ta będzie pierwsza uzywka co niestey wynika z tego że żonka miała w ostatni czwartek kasacje i naszczęscie jak to w BMW nic jej się nie stało , ale 528 poszła do kasacji, a z racji tego że mój brat chce się pozbyć swojej to wacham sie czy nie wziąść od nigo właśnie 530d tylko nie ma ksenonów ,które są nieporównywalnie lepszym źródłem światłą od h7

Opublikowano
guteg założe się że jak zobaczysz jakie mam bmw to Ci szczęka opadnie zakład o duuże piwo :8)

 

"Poza tym dokładanie xenonów to wiocha, która w dodatku zalatuje tuningiem w tym samym stylu. Albo je masz i masz auto "full opcja", albo jeździsz na halogenowych i basta. I krecik ma rację, że łatwiej jest kupic takie auto, a Ty próbujesz robic sobie jaja z człowieka, który udziela Ci rzeczowych informacji. Jedną z rzeczy, którą bezpiecznie można wymienic w E60 jest co najwyżej obramowanie okien np. z chromu na shadow line.

 

Btw. wiesz co oznacza w BMW full opcja? Bo mam wrażenie że jesteś z tych, co to sikają gdy ich auto ma skórę i wówczas tak właśnie krzyczą."

 

zadałem to pytanie bo potrzebuję piątki dla żonki i mam do wzięcia ładną może z tą full opcją przesadziłem ale ma wszystko czego mi potrzeba bez szyberdachu ma skóry fotele komfortowe, automat pełną elektrykę dużą navi itd....

 

Jaj sobie nie robię tylko pytam się czy można wsadzić do e60 ksenony bez ingerencji w elektronikę i większych przeróbek typu zmiana komputera tak jak było to możliwe np. w e46, a Ty jak nie wiesz to nie zabieraj głosu

 

ps . a ja się założe że wszystkie Twoje beemki przyjechały na lawetach czyli wersja szrot, a moje bez wyjatku kupuję w salonie i w takiej opocji jaką chcę więc spokojnie z tym sikaniem na skórę cokolwiek masz na myśli :duh: ta będzie pierwsza uzywka co niestey wynika z tego że żonka miała w ostatni czwartek kasacje i naszczęscie jak to w BMW nic jej się nie stało , ale 528 poszła do kasacji, a z racji tego że mój brat chce się pozbyć swojej to wacham sie czy nie wziąść od nigo właśnie 530d tylko nie ma ksenonów ,które są nieporównywalnie lepszym źródłem światłą od h7

 

A nie bedziesz sie wstydził przed sąsiadem ze kupiłeś zonie "używke" i do tego robisz druciarnie dokładając ksenony?

 

Ja bym na twoim miejscu kolego sie zdenerwował i kupił nowke i to jeszcze dzisiaj

Hmmmm
Opublikowano
guteg założe się że jak zobaczysz jakie mam bmw to Ci szczęka opadnie zakład o duuże piwo :8)

 

"Poza tym dokładanie xenonów to wiocha, która w dodatku zalatuje tuningiem w tym samym stylu. Albo je masz i masz auto "full opcja", albo jeździsz na halogenowych i basta. I krecik ma rację, że łatwiej jest kupic takie auto, a Ty próbujesz robic sobie jaja z człowieka, który udziela Ci rzeczowych informacji. Jedną z rzeczy, którą bezpiecznie można wymienic w E60 jest co najwyżej obramowanie okien np. z chromu na shadow line.

 

Btw. wiesz co oznacza w BMW full opcja? Bo mam wrażenie że jesteś z tych, co to sikają gdy ich auto ma skórę i wówczas tak właśnie krzyczą."

 

zadałem to pytanie bo potrzebuję piątki dla żonki i mam do wzięcia ładną może z tą full opcją przesadziłem ale ma wszystko czego mi potrzeba bez szyberdachu ma skóry fotele komfortowe, automat pełną elektrykę dużą navi itd....

 

Jaj sobie nie robię tylko pytam się czy można wsadzić do e60 ksenony bez ingerencji w elektronikę i większych przeróbek typu zmiana komputera tak jak było to możliwe np. w e46, a Ty jak nie wiesz to nie zabieraj głosu

 

ps . a ja się założe że wszystkie Twoje beemki przyjechały na lawetach czyli wersja szrot, a moje bez wyjatku kupuję w salonie i w takiej opocji jaką chcę więc spokojnie z tym sikaniem na skórę cokolwiek masz na myśli :duh: ta będzie pierwsza uzywka co niestey wynika z tego że żonka miała w ostatni czwartek kasacje i naszczęscie jak to w BMW nic jej się nie stało , ale 528 poszła do kasacji, a z racji tego że mój brat chce się pozbyć swojej to wacham sie czy nie wziąść od nigo właśnie 530d tylko nie ma ksenonów ,które są nieporównywalnie lepszym źródłem światłą od h7

 

A nie bedziesz sie wstydził przed sąsiadem ze kupiłeś zonie "używke" i do tego robisz druciarnie dokładając ksenony?

 

Ja bym na twoim miejscu kolego sie zdenerwował i kupił nowke i to jeszcze dzisiaj

 

Ja nie mam takich problemóż że kupuję samochód dla sąsiada, a ksenony są dla bezpieczeństwa o czym pisałem ja byś czytał, niema się co denerwować , ale akurat jak się pytasz zakup piątki planowałem na przyszły rok niestety nie mogę czekać, a niestety trzeba wyłożyć co najmniej 2 stówki żeby 5 była piątką nie mogę tego zrobić bo właśnie konczę dom itd..

Opublikowano
guteg założe się że jak zobaczysz jakie mam bmw to Ci szczęka opadnie zakład o duuże piwo :8)

 

"Poza tym dokładanie xenonów to wiocha, która w dodatku zalatuje tuningiem w tym samym stylu. Albo je masz i masz auto "full opcja", albo jeździsz na halogenowych i basta. I krecik ma rację, że łatwiej jest kupic takie auto, a Ty próbujesz robic sobie jaja z człowieka, który udziela Ci rzeczowych informacji. Jedną z rzeczy, którą bezpiecznie można wymienic w E60 jest co najwyżej obramowanie okien np. z chromu na shadow line.

 

Btw. wiesz co oznacza w BMW full opcja? Bo mam wrażenie że jesteś z tych, co to sikają gdy ich auto ma skórę i wówczas tak właśnie krzyczą."

 

zadałem to pytanie bo potrzebuję piątki dla żonki i mam do wzięcia ładną może z tą full opcją przesadziłem ale ma wszystko czego mi potrzeba bez szyberdachu ma skóry fotele komfortowe, automat pełną elektrykę dużą navi itd....

 

Jaj sobie nie robię tylko pytam się czy można wsadzić do e60 ksenony bez ingerencji w elektronikę i większych przeróbek typu zmiana komputera tak jak było to możliwe np. w e46, a Ty jak nie wiesz to nie zabieraj głosu

 

ps . a ja się założe że wszystkie Twoje beemki przyjechały na lawetach czyli wersja szrot, a moje bez wyjatku kupuję w salonie i w takiej opocji jaką chcę więc spokojnie z tym sikaniem na skórę cokolwiek masz na myśli :duh: ta będzie pierwsza uzywka co niestey wynika z tego że żonka miała w ostatni czwartek kasacje i naszczęscie jak to w BMW nic jej się nie stało , ale 528 poszła do kasacji, a z racji tego że mój brat chce się pozbyć swojej to wacham sie czy nie wziąść od nigo właśnie 530d tylko nie ma ksenonów ,które są nieporównywalnie lepszym źródłem światłą od h7

 

A nie bedziesz sie wstydził przed sąsiadem ze kupiłeś zonie "używke" i do tego robisz druciarnie dokładając ksenony?

 

Ja bym na twoim miejscu kolego sie zdenerwował i kupił nowke i to jeszcze dzisiaj

 

Ja nie mam takich problemóż że kupuję samochód dla sąsiada, a ksenony są dla bezpieczeństwa o czym pisałem ja byś czytał, niema się co denerwować , ale akurat jak się pytasz zakup piątki planowałem na przyszły rok niestety nie mogę czekać, a niestety trzeba wyłożyć co najmniej 2 stówki żeby 5 była piątką nie mogę tego zrobić bo właśnie konczę dom itd..

 

Ok luz juz sie nie czepiam tylko pamietaj jak juz skonczysz budować domek to nie zapomnij o lądowisku dla helikoptera :cool2:

Hmmmm
Opublikowano

" Ok luz juz sie nie czepiam tylko pamietaj jak juz skonczysz budować domek to nie zapomnij o lądowisku dla helikoptera "

 

Tak i port dla łodzi podwodnej , idź może odrób lekcje i spać

Opublikowano
"Poza tym dokładanie xenonów to wiocha, która w dodatku zalatuje tuningiem w tym samym stylu. Albo je masz i masz auto "full opcja", albo jeździsz na halogenowych i basta. I krecik ma rację, że łatwiej jest kupic takie auto, a Ty próbujesz robic sobie jaja z człowieka, który udziela Ci rzeczowych informacji. Jedną z rzeczy, którą bezpiecznie można wymienic w E60 jest co najwyżej obramowanie okien np. z chromu na shadow line.

 

Btw. wiesz co oznacza w BMW full opcja? Bo mam wrażenie że jesteś z tych, co to sikają gdy ich auto ma skórę i wówczas tak właśnie krzyczą."

 

guteg założe się że jak zobaczysz jakie mam bmw to Ci szczęka opadnie zakład o duuże piwo

 

z ciekawości, ja sie założe ;)

bo u mnie full opcji nie ma ;)

 

 

 

Jaj sobie nie robię tylko pytam się czy można wsadzić do e60 ksenony bez ingerencji w elektronikę i większych przeróbek typu zmiana komputera tak jak było to możliwe np. w e46, a Ty jak nie wiesz to nie zabieraj głosu

 

znajdź i zadzwoń do gościa który te przeróbke wykonuje, będziesz wszystko wiedział. Ja znam bete od strony dociekliwego użytkownika ktory większość awaryjek próbuje usunąć najpierw sam. Więc i lampy miałem okazje już oglądać. Dodając jeszcze do tego pare funkcji ktore moja beta posiada i są powiązane z xenonami ktore ma w środku, nie wygląda na to żeby dało się je dołozyć ot tak sobie bez conajmniej zmiany modułu oświetlenia i przeprogramowania całości. Zakładamy że chce się to zrobić porządnie.

 

zajrzyj na realoem spójrz na schematy oświetlenia, spójrz na schematy sterowania elektroniki, tam jest opisane co idzie do wersji z a co idzie do wersji bez xenonów.

Opublikowano
"Poza tym dokładanie xenonów to wiocha, która w dodatku zalatuje tuningiem w tym samym stylu. Albo je masz i masz auto "full opcja", albo jeździsz na halogenowych i basta. I krecik ma rację, że łatwiej jest kupic takie auto, a Ty próbujesz robic sobie jaja z człowieka, który udziela Ci rzeczowych informacji. Jedną z rzeczy, którą bezpiecznie można wymienic w E60 jest co najwyżej obramowanie okien np. z chromu na shadow line.

 

Btw. wiesz co oznacza w BMW full opcja? Bo mam wrażenie że jesteś z tych, co to sikają gdy ich auto ma skórę i wówczas tak właśnie krzyczą."

 

guteg założe się że jak zobaczysz jakie mam bmw to Ci szczęka opadnie zakład o duuże piwo

 

z ciekawości, ja sie założe ;)

bo u mnie full opcji nie ma ;)

 

 

 

Jaj sobie nie robię tylko pytam się czy można wsadzić do e60 ksenony bez ingerencji w elektronikę i większych przeróbek typu zmiana komputera tak jak było to możliwe np. w e46, a Ty jak nie wiesz to nie zabieraj głosu

 

znajdź i zadzwoń do gościa który te przeróbke wykonuje, będziesz wszystko wiedział. Ja znam bete od strony dociekliwego użytkownika ktory większość awaryjek próbuje usunąć najpierw sam. Więc i lampy miałem okazje już oglądać. Dodając jeszcze do tego pare funkcji ktore moja beta posiada i są powiązane z xenonami ktore ma w środku, nie wygląda na to żeby dało się je dołozyć ot tak sobie bez conajmniej zmiany modułu oświetlenia i przeprogramowania całości. Zakładamy że chce się to zrobić porządnie.

 

zajrzyj na realoem spójrz na schematy oświetlenia, spójrz na schematy sterowania elektroniki, tam jest opisane co idzie do wersji z a co idzie do wersji bez xenonów.

 

Czyli nie jest to wykonalne w prosty bezinwazyjny sposób, bo ja też jestem przeciwnikiem druciarstwa i w takim razie nie będę się bawił w dokładanie i tyle, dzieki za info, a co do mojej buni to widze że jesteś z wawy to możemy się na pw dogadać , albo mogę Ci na maila foty puścic albo jak Ci pasuje

Opublikowano

dawaj foty na PW a spotkać sie i tak nie zaszkodzi

 

ale jak mi moja bi wróci z przeszczepu bo jutro jedzie na operacje prucia :/

Opublikowano
dawaj foty na PW a spotkać sie i tak nie zaszkodzi

 

ale jak mi moja bi wróci z przeszczepu bo jutro jedzie na operacje prucia :/

 

 

ok tylko powiem szczerze że nigdy nie wysyłałem na pw zdjęć jak bym miał problem to najwyżej wyślę Ci mojego maila to jak byś mógł swojego mi wysłać to wtedy na 100% wiem jak wysłać

 

a co jej dolega jak można spytać

Opublikowano

wygląda na to że umiera konwerter

 

niestety diagnostyka tego na początkowym etapie umierania jest trudna, wiec sie zdecydowałem na wymiane w ciemno :(

nie lubie tak, ale nie ma wyjścia

Opublikowano
wygląda na to że umiera konwerter

 

niestety diagnostyka tego na początkowym etapie umierania jest trudna, wiec sie zdecydowałem na wymiane w ciemno :(

nie lubie tak, ale nie ma wyjścia

 

Na chasło konwerter przechodzą mi ciarki , trzy miesiace walczyłem bo po regeneracji w Rostkach były okropne wibracje itd. ogólnie nie polecam tej cześci w Polsce regenerować ,był w dziale e39 temat ze robią to w niemczech jak pamietam i ktoś z forum się tym zajmuje .chyba że kupujesz nówkę sztuke ja coś mogę pomóc to mam spore rabaty na czerniakowskiej

 

dostałem dzięki

Opublikowano

generalnie trafiłem na ul. Korzystną do warsztatu Can Motor

zakład polecany przez mechanika na Żyznej, ktorego dla odmiany poleca połowa populacji posiadającej bmw w warszawie

 

 

podobno regeneracja w NL sie odbywa, ile w tym prawdy, nie wie nikt, ryzyk fizyk

Opublikowano
generalnie trafiłem na ul. Korzystną do warsztatu Can Motor

zakład polecany przez mechanika na Żyznej, ktorego dla odmiany poleca połowa populacji posiadającej bmw w warszawie

 

 

podobno regeneracja w NL sie odbywa, ile w tym prawdy, nie wie nikt, ryzyk fizyk

 

Powodzenia , ale jakbyś miał problemy to mam warsztat który sie tym zajmuje , Rawski w Markach naprawdę się znają mogę polecić , a czy się odbywa w NL to ciężko wyczuć , ale wiem że 3/4 konwerterów z Warszawy wożą do Rostek bo tam maja maszynę do wyważania tego shitu i kosztyje to z tego co pamietam około 1300zł u mnie znajomy mówił że na iles konwerterów mieli pierwszy raz reklamcje ale tego niestety nie jestem w stanie sprawdzić w każym razie słyszałem żeby robić to za granicą , ale tam to kosztuje -+ 600euro

 

pozdarwiam

Opublikowano

tu mi krzykneli 900zł regeneracja + 600 zł montaż/demontaż + ubytki olejowe uzupełnienie

 

pół roku gwarancji...

 

zobaczymy co będzie

Opublikowano
"

Btw. wiesz co oznacza w BMW full opcja? Bo mam wrażenie że jesteś z tych, co to sikają gdy ich auto ma skórę i wówczas tak właśnie krzyczą."

 

guteg założe się że jak zobaczysz jakie mam bmw to Ci szczęka opadnie zakład o duuże piwo

 

ps . a ja się założe że wszystkie Twoje beemki przyjechały na lawetach czyli wersja szrot, a moje bez wyjatku kupuję w salonie i w takiej opocji jaką chcę więc spokojnie z tym sikaniem na skórę cokolwiek masz na myśli :duh: ta będzie pierwsza uzywka co niestey wynika z tego że żonka miała w ostatni czwartek kasacje i naszczęscie jak to w BMW nic jej się nie stało , ale 528 poszła do kasacji, a z racji tego że mój brat chce się pozbyć swojej to wacham sie czy nie wziąść od nigo właśnie 530d tylko nie ma ksenonów ,które są nieporównywalnie lepszym źródłem światłą od h7

 

Mam nadzieję, że to piwo już kupiłeś dla mnie (może byc małe, skoro się budujesz...)

 

Nie, nie zgodzę się, żadna z moich BMW (a mam ich dwa tuziny) nie była szrotem i nie jest. A ta, którą ja jeżdżę (pozostałymi jeździ moja rodzina i sąsiedzi :mrgreen: ) była zakupiona jako auto 10-miesięczne od dealera BMW.

 

Moja propozycja: zamiast się bawic w używane 5er pójdź do salonu i kup żonie dobrą jedynkę.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Ojj gdyby w drugim garażu stało 135i żony to również bym nie pogardził :)
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.