Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam! mam problem z centralnym zamkiem i tak gdy zamykam auto z pilota to centralny sie zamknie i po paru sekundach otwiera sam tak jakby któreś drzwi były niedomknięte a są zamknięte wszystkie gdy już zamknę to z niczego włącza mi sie alarm może troche chaotycznie to napisałem nie wiem gdzie szukać przyczyny bmw 320 93r
Opublikowano
miałem ten sam problem :lol: i problem tkwił w tym że przy każdych drzwiach jest czujnik ich zamknięcia (np. gasnie światło w środku) i on z czasem sie wyrabia (umnie to było przy drzwiach kierowcy) elektryk polecił ni odczepienie tego na stałe ale ja ten problem rozwiązałem w ten sposub że na ten 'cycek' :D nakleiłem kawałek plastiku na superglu i czyma dobrze:)) teraz zamyka się bez problemu :mrgreen: myśle że u ciebie będzie to samo bo objawy miałem te same... to wada fabryczna :D
Opublikowano
dzięki kolego jutro to zbadam ale mysle że to chyba nie to bo moze to dziwne ale u mnie centralny jest na drzwiach pasazera i jak zamykam z kluczyka to wogóle nie reaguje a z pilota to juz pisałem ale ze swiatłem to może faktycznie bo podczas jazdy zapala sie jakby ktoś otworzył drzwi
Opublikowano
Rozwiązaniem rpoblemu jest to co napisał kolega. Ja miałem to samo. Podczas jazdy zawecało się światło, włączał się alarm, po zamknięciu drzwwi otwierały się. Winowajcą okazał się wytarty czujnik zamknięcia drzwi kierowcy znajdujący się w ryglu zamka drwi znajdujący się na słupku. Jak sprawdzałem, które drzwi ą winowajcą dociskałem wybrane drzwi i zammykałem centralnym auto. Przy dociśniętych drzwiach kierowcy auto ponownie nie otworzyło się :). Wytarty czujnik posmarowałem poxiliną i obrobiłem małym pilnikiem, działa jużchyba z 4 miesiące :D
Opublikowano

witam! panowie dzięki za pomoc tak to była wada zamka tych drzwi

ja u siebie zrobiłem to troche inaczej ! i tak poluzowałem lekko rygirl zamka ten na belce i przesunełem minimalnie w strone dzrwi

efekt centralny działa jak należy pozdrawiam pa

Opublikowano
W e36 częstą przyczyną "dyskoteki" w aucie i świrowania centralnego/alarmu jest wytarta krańcówka. Aby to naprawić, to tak jak już wspomniało parę osób - regeneracja, lekkie przesunięcie krańcówki, bądź wymiana na nowy/inny. Warto często sprawdzić stan wiązki przy tylnej klapie (obok lewego zawiasu). Lubi się przetrzeć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.