Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z ABSem..., mianowicie przy dłuższej jeździe, prawdodopodobnie po rozgrzaniu hamulców silnik zaczyna przerywać..., dzieje się tak dopóki nie zapali się kontrolka ABS...wtedy automatycznie kończą się przerwania. Również po wyłączeniu kontroli trakcji przerwania znikają. Czym to moze być spowodowane??
Opublikowano
podlacz pod kompa i potem napisz jakie bledy sa!!! ja stawiam na czujnik abs-u!!! ale najpierw komp pozniej bedziemy myslec!!! pozdr matty

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
Byłem juz na kompie..., i były 3 błędy związane z ABSem..,ale dokładnie nie wiem jakie. mechanik powiedział że może to być w stylu: "że gdzieś nie ma masy" albo coś takiego...ale coś mi się wierzyć nie chce. Bo skoro to byłby czujnik to chyba od razu by mi o tym powiedział.
Opublikowano
sa 2 rodzaje bledow blad ktory wyskakuje caly czas i blad ktory wyskoczyl raz i to koniec!!! moga byc te styki sa zabrudzone lub cos z kablami sprawdz dokladnie to!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano

Ja też miałem podobne jajca z ABS/ASC z błędami wskazań prędkościomierza włącznie (przy 3 tys obr na V biegu powinno być ok. 120 km/h, a było raz 20, raz 40 a raz 80 km/h). Zamiana czuników na tylnje osi z prawej strony na lewą nic ne dało, więc podejrzewałem jakąś większą kaszanę... Pojechałem więc do ASO, gdzie Panowie jeździli przez godzinę po placu z podłączonym oryginalnym skanerem BMW i powiedzieli na koniec, że nic konkretnego nie mogą powiedzieć... Nawet wstyd im było brać kasę za taką "diagnostykę"... W związku z tym zabrałem się za to sam: wypiąłem wtykę ze sterownika ABS/ASC, odłączyłem przewód sygnałowy od koła T/L i w jego miejsce podłączyłem dodatkowy kabelek z sygnałem od koła T/P. Prędkościomierz zaczął prawidłowo działać. Oznacza to, że sterownik jest OK, zegary też, wszelka elektronika po drodze od czujników do zegarów również. Do sprawdzenia pozostały mi przewody od sterownika do czujnika koła T/L, sam czujnik lub - co jest chyba najbardziej prawdopodobne - pierścień w piaście... O efektach pracy poinformuję...

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Czytałem twoją wiadomość i okazuje się że mam dokładnie taki sam problem z z ABS/ASC jak Ty ale ja niestety nie znalazłem jeszcze rozwiązania, jeśli uporałeś się z usterką daj proszę info co z tym zrobic.

Pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano
Proponuje przejrzeć przewody , kostki , złącza. Zobaczyć czy na koronkach abs wszystko ok. Wyjąć i przeczyścić czujniki. A przede wszystkim to raz jeszcze podpiąć pod kompa , zobaczyć dokładnie błędy i zrobić próbę czujników podczas jazdy. Powodzenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.