Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam szanowne grono!! Teraz mam Ecu z delikatnym programem na 440nm i zastanawiam się czy przed długą trasą nie wsadzić oryginału (mam możliwość zgrania programu na płytkę i wgranie oryginału).

Turbo pięknie pompuje od dołu na 2,2 bara (z atmosferycznym) auto dobrze się zbiera, na oryginalnym programie też jedzie dobrze.

niestety mam gdzieś w świadomości że oryginał to oryginał i producent tak to policzył a nie inaczej,

co o tym myślicie??

 

Filmik w podpisie pokazuje przyśpieszenie na oryginalnym sofcie na 4 biegu i na oponach 225/45/17.

Pozdrawiam
Opublikowano

2,2 bar - atmosferyczne czyli ok 1,0 bar = 1,2 bar

 

A co ma się stać w trasie podczas jazdy na modyfikowanym sterowniku ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wczoraj jak jechałem załadowanym autem (4 osoby+bagaż) to sprzęgło się delikatnie ślizgnęło na 4 biegu.

Już postanowiłem wgrać oryginała a chipsa przegram na płytkę i jak będzie ochota na powroty to wgram znowu wirusa!

Pozdrawiam
Opublikowano

Ogolnie to trochu mnie dziwi ze kolega ma chipa (czyli go chcial miec) a teraz mowi ze orginal to orginal. Rozwiazanie zgranie softa na cd --- OK ale szkoda ze nie ma mozliwosci montazu przycisku jak w wersjach M i nowy soft sie adoptuje.

Chip chyba dobra sprawa ale pozostale komponenty uklad hamulcowy i sprzeglo zostalo policzone dla orginalnej mocy. In germany trzeba robic nowy przeglad po chipie. Inaczej problem przy kontroli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.