Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem mój polega na tym że obojętnie czy jadę czy stoję w pewnym momencie nagle przerwie silnik i zapala się kontrolka od ASC, zaczyna kuleć silnik i wzrasta spalanie. Kilkakrotnie byłem u różnych diagnostów i okazało się że jest to związane z PRZEPŁYWOMIERZEM. W czasie diagnozy zauważyliśmy że samochód chodzi luks, wszystkie wartości mierzone są OK, po czym znika wartość dotycząca masy zasysanego powietrza i silnik się zakołacze i zapala się kontrolka od ASC.

 

Diagności stwierdzili że to wina przepływki. OK. Podjechałem 3 dni temu do kolegi który lata e38 z takim samym motorem i zamieniliśmy się przepływomierzami (te same numery seryjne na obu). Wynik? U mnie dzieje się nadal to samo, a kupel śmiga na mojej przepływce i wszystko LUKS.

 

Dzisiaj sprawdziłem kable które idą do przepływomierza. Na moje oko są ok. Nigdzie nie przełamane czy przetarte.

 

Dodam że całą diagnozę zacząłem od ASC, ale po podłączeniu pod kompa nie miałem żadnego błędu z nim związanego.

 

Jedyny błąd jaki mi wyskakiwał to że 3 i 4 cewkę zapłonową należy sprawdzić, skasowałem go i do dziś dnia nie wyskoczył mi ponownie ten błąd.

 

Mam nadzieję że jasno opisałem mój problem, proszę o pomoc bo przyjemność z jazdy BMW stała się katorgą.

Opublikowano
U mnie powodem świecenia ASC była zerwana linka,nie wiem jak się zwie\boudena /czy jakoś tam,po załozeniu kontrolka zgasła,ale na kompie wcześniej też miałem 3,4 cewka,podejżewam ,że mają przebicie ,raz na wolnych chodzi idealnie raz troszkę szarpie,jak ruszam tez czasem lekko szarpie,mechanik jeszcze powiedzial ,żeby sprawdzić sondę ,ona swoje tez potrafi zrobic,szczególnie jak jest duże spalanie,sprawdż sondę.pzdr.
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

Sondę sprawdzałem i jest ok.

A wracając do linki to którą konkretnie wymieniles??

Zastanawia mnie jeszcze te wskazania przepływki, ciekawe czy to może być spowodowane trybem awaryjnym kompa?

Opublikowano
Jest taka lineczka cieniutka od przepływki do jakiegoś urządzenia po prawej stronie ona idzie od prawej strony przy silniku[przód silnika na wysokości głowic] do lewej do przepływki,długość gdzies 50-60 cm, można ją sprawdzic pociągsając jeśli wyłazi całkiem wiadomo zerwana.po upuście w ASO w Katowicach,zapłaciłem 34 pln,[12% szwagier ma tam upustu] ,zamówił i za dwa dni była.
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.