Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Obejrzałem dzisiaj tarcze z tyłu oraz klocki w moim samochodzie i za niedługo będę musiał je wymienić. Naszła mnie myśl, żeby założyć coś co będzie nie tylko ładnie wyglądać ale też lepiej hamować. Prawdopodobnie zostanie ta myśl tylko w mojej głowie, chyba że ktoś z Was będzie robił to w aucie. Na stronie japońskiego jakby forum znalazłem fotorelację z takiej przeróbki w e32. W sumie to kwestia dobrania tarcz i cztero-tłoczkowych zacisków (lub lepszych) - orientuje się ktoś jaki jest koszt takich elementów lub robił ktoś taką przeróbkę już?

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic104.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic105.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic106.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic107.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic108.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic109.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic110.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic111.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic112.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic113.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic114.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic115.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic201.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic202.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic203.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic204.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic205.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic206.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic207.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic208.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic209.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic210.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic211.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic212.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic301.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic302.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic304.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic305.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic306.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic401.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic402.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic403.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic405.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic406.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic408.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic409.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic411.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic412.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic501.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic502.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic503.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic504.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic506.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic507.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic508.jpg

http://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic609.jpghttp://dd.jpn.org/BMW_HP/20080730/pic101.jpg

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano

Można zmodyfikować układ hamulcowy w E34 na różne sposoby. Wszystko wedle potrzeb/zachcianek i zasobności portfela.

 

Przód:

 

- 540i 302x28 (również E32 735 i mocniejsze).

- E32 750i/L 324X30 zaciski czterotłoczkowe.

- M5 czerwca '94 315x28.

- M5 po czerwcu '94 345X32 zaciski czterotłoczkowe i z felgi 17' na zimę (również E31 850CSi S70).

 

Tył:

 

- 540i 300x20 (również M5 do czerwca '94, powyżej E32 740 pasują same zaciski tarcze muszą być z E34 540i lub M5)

- M5 po czerwcu '94 328X20.

 

E32 750 - 324x30:

 

http://img43.imageshack.us/img43/4660/4983651252.jpg

Opublikowano

A jak to wygląda z tarczami w przypadku kiedy tak jak u mnie oryginalne nie są wentylowane?

- słyszałem, że trzeba wtedy jeszcze jakiś modyfikacji dokonać, z powodu zbyt dużej różnicy w rozmiarach

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.