Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
E39 benzyna 2.0 myłem silnik komore silnika i wpewnej chwili samochód zgasł,po ponownym odpaleniu zaczeły falowac obroty.Jak silnik jest zimny obroty sa równe choć nieraz za wysokie,gdy sie troche zagrzeje problem powraca.za podpowiedzi bardzo dziekuje.
Opublikowano

Jeżeli silnik chodził i wszystkie czujniki miały napięcie to wygląda na to że zalałeś któryś i poszło zwarcie w najgorszym razie.

Jesli nie odparuje za jakiś czas i dalej będzie nie tak, to radzę odczytać błędy.

Mogłeś uszkodzić : czujnik wałka, przepływkę, czujnik przepustnicy, regulator wolnych obrotów.

Opublikowano
Czy zgasł w momencie mycia po prawej stronie, patrząc od przodu ???

Podczas mycia pewnie silnik pracował ???

 

Może trochę poza tematem ale ja swój silnik zawsze myje jak jest odpalony i jeszcze nigdy nie miałem takich problemów

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Bo tak prawidłowo powinno się myć... przy odpalonym.

Ale istnieje wtedy takie niebezpieczeństwo że mozna zrobić zwarcie bo czujniki i elektryka są pod napieciem.

I nawet jak ktoś robił to setki razy, nie przewidzi jak np. odbije mu strumień wody z karchera i niechcaco zaleje to co nie powinien.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.