Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy,

 

Ostatnio pojawil sie problem ze wskaznikiem cieczy. Zawsze z rana wskazowka od temp lezy i po przekreceniu kluczyka ani drgnie.

Po przejachaniu ok 3 km jak silnik jest powiedzmy w polowie dogrzany przeskakuje nagle z samego dolu na srodek niebieskiego pola i potem albo idzie do polowy normalnie albo sie znowu blokuje. Lekkie uderzenie w kokpit czasem przyspiesza jej marsz w gore do srodkowej pozycji.

 

Co ciekawe jak odpalam samochod popoludniu po wyjsciu z pracy nie ma juz tego problemu, wszysto dziala, tj. wskazowka zaraz po przekreceniu na pozycje zaplon lekko sie podnosi i rosnie powoli i plynnie wraz z nagrzewaniem sie silnika. (test zegarow wtedy robilem i dziala)

Test zegarow robiony, z rana - wskazowka lezy na dole, - popoludniu - idzie od dolu do gory i spowrotem jak nalezy.

 

Domyslam sie ze cos sie w zegarach blokuje, tylko pytanie co? Jakies pomysly jak za to zabrac?

 

P.s. Czujnik temperatury raczej wykluczam.

 

Dzieki

Opublikowano

Zawinął się cyferblat, ten czarny ze znakami, naklejony.

Zapewne od temperatury i latek odrywa się i podwija blokując czasem wskażnik.

 

Miałem tak w ekonomizerze w e36.

Czasem spadał do końca a czasem zatrzymywał się na 4 litrach. Jak walnołem od góry to spadał (nawet po zgaszeniu auta ).

Kiedyś przypadkowo rozbierałem zagary, i przy okazji przykleiłem dla estetyki strzępiące się brzegi.

Takim sposobem przypadkowo naprawiłem dwie rzeczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.