Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczy.

Mam dwa małe problemy z moim nowym zakupem jakim jest BMW 324TD Touring 1990r. z silnikiem M21D24.

 

Problem pierwszy:

Mianowicie rano, bądź gdy autko postoi już około 8godzin (tyle siedzę w pracy) mam problem z odpaleniem auta.

Tak czytając i przeszukując tutejsze forum znalazłem informację, że może to być problem cofającego się paliwa, ponieważ gdy autko się już odpali i od razu zgasi to pali - czy na ciepłym czy na zimnym - bez najmniejszego problemu.

Czytałem, że ktoś tam zakładał jakiś zawór aby paliwo się nie cofało. Czy ma ktoś pojęcie gdzie to kupić i jak to założyć?

 

Problem drugi:

Nie działa mi obrotomierz (co za tym idzie i ekonomizer), oraz temp silnika pokazuje cały czas MAX.

Też udało mi się wyczytać, że może to być wina baterii które znajdują się w zegarach (rozebrałem -> sprawdziłem -> są rzeczywiście dwie baterie 3 Volt-owe).

Moje pytanie brzmi.

Czy ktoś się już spotkał z tym problemem i czy po wymianie baterii wszystko wraca do normy?

 

:prosze: o pomoc...

 

Pozdrawiam

Krzysiek

 

[ Dodano: 2009-05-14, 14:58 ]

Mała porcja informacji w postępach prac:

 

Dot. problemu drugiego:

Wsadziłem inny licznik z (324d) i temp silnika pokazywało normalnie, lecz obrotomierz dalej nie działał. Po przełożeniu samego wskaźnika temp. do mojego licznika nadal pokazuje MAX :(

 

Nie będę już pisał że na tym liczniku z 324d auto jeździło strasznie (silnik nie równo chodził i strasznie szarpał)

 

Jeśli chodzi o bateryjki sprawdziłem miernikiem w moich zegarach baterie nadal posiadają napięcie 3 Volty.

 

Gdzie szukać problemu??? HELP!

[bMW... i wszystko jasne]
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Co do pierwszego problemu to może być też wina świec ja mam ten sam problem.

Najtańszy koszt naprawy to 140 pln jeśli robisz sam nie wiem jak bierze mechanik za robote.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no mogą być świece. z tym odpalanie to może być wszystko. Najlepiej kup taki zawrek zwrotny (cena ok 30-35 za taki dobry) i przy okazji sprawdz czy na wężyku tym przeroczystym przy pompie wtryskowej nie widać pęcherzyków powietrza. nie zaszkodzi wymienić filtr. Swiece żarowe każdy mechanik powinien ci na 80 .procent stwierdzić bez wyjmowania ich. Jeśli to nie pomoże to sądze że może to być juz wina pompy wtryskowej
Opublikowano
Co do zaworka zwrotnego próbowałem to zamontować w Opel Vectra 1.7 D ale po jakimś czasie stwierdziłem że to całkowicie jest do kitu bo paliwo mi się może i nie cofało ale i nie podawało do komory silnikowej :D (ale może być że pomorze, a w vectrze nie wiem czemu nie działało, może przez to ze to Opel) :lol:
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Miałem ostatnio też problem z odpalaniem. Po odpaleniu z pierwszego troche drżał silnik i przykapcał. Czasem potrafił zgasnąć. Podczas jazdy przy dodawaniu gazu przykapcał plus większe spalanie. Powód. Czujnik położenia wałku korbowego. Koszt ok 150pln.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.