Skocz do zawartości

323ci Nie przelewa paliwa pomiedzy zbiornikami


NawrotBMW

Rekomendowane odpowiedzi

proponuje sprawdzic ejektor na przelewie.powinien puszczać tylko w jedna stronę.przy zepsutym lewa komora bedzie pelna bo przepompowuje paliwo z prawej do lewej,a nie przelewa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest i gdzie tego szukać:) bo z tego co rozbierałem nie widziałem nic skomplikowanego. I jeszcze jedno ten problem powodowała parafina na smoku. Smok wyglądał jak by był wyjęty z mułu... trochę nafty bądź benzyny rozwiązała problem. teraz jest inne zadanie. Zapowietrzona pompa wtryskowa. Zimna nie zapala w ogóle. Jedyny sposób jest na ciągnięcie drugim samochodem na ciepłym już dobrze. Czy jeśli odpowietrzę na zimnym silniku to zmieni stan rzeczy? Moim zdaniem powinno pomóc i jutro będę działał jak nie pomoże to już nie wiem:( Pozdrawiam i czekam na opinię czy ma to sens...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzecz mało realna bo z prawej masz pompkę a z lewej ejektor,ejektor nie działa bez pompki a wiec jeśli pompka nie chodzi to i przelew nie chodzi.Ejektor ma zadanie przepompowywać paliwo do komory z pompką.

 

 

Grzesiek-st. Wydaje mi się ze pompa raz odpowietrzona nie powinna już się zapowietrzać chyba że dostaje niestabilny dopływ paliwa.Sprawdz dopływ paliwa do pompy czy nie podaje z pęcherzykami powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Odgrzeje kotleta

zatankowałem ostatnio za 100 PLN wskazówka powinna być wychylona min na 1/4 baku tal było.

Przejechałem parę km w korku poszedłem na zakupy. odpalam auto a tu wskazówka paliwa wychyla się na 1/4 baku po czym rośnie o jakieś 30 stopni i za chwile maleje średnia ilośc przejechanych kilometrów rośnie i maleje wraz ze wskazówką odkręciłem. korek wlewu i nic żadnego podciśnienia czyli ok

 

Teraz odpalając auto wskazówka pokazuje stan o jakieś 20% więcej niż powinno być podczas jazdy wskazówka powooli spada do stanu prawidłowego dystans do przejechania kilometrów spada o jakieś 50 do 80 km

 

dotankowałem za 200 pln

test zegarów pokazuje

lewa komora 24L prawa 33L suma 57L

 

następnego dnia po przejechaniu jakiś 30-40 km

test 6.0

lewy 20,7L prawy 33L

test 6.1

0538

test 6.2

0557

 

MAcie jakiś pomysł lewa kompra paliwo ubyło a w prawej ten sam stan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam W moim E90 2.0D mam podobny problem, w komorze za fotelem kierowcy jest sporo paliwa natomiast w komorze z pompką jest pusto (za fotelem pasażera) , i teraz takie pytanko czy walnięta będzie pompka czy raczej tylko ejektor bo pokazuje zasięg 200 KM a auto stoi

 

w Lewej komorze za siedzeniem kierowcy mam takie coś

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/18452/1412000000/ więc nie wiem czy to jest to samo

 

a w prawej za pasażera

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3235201721160-A2C53220364Z-O18452-elektryczna-pompa-paliwa.html

 

I teraz pytanko co padło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.

Mam ten sam problem z tym cholernym paliwem! Pojazd BMW X5 e53 2001r. 4.4i

Już nie mam sił na to dziadostwo może ktoś z forumowiczów wie jak to rozwiązać.

 

Zacznę od tego co już próbowałem.

 

1. Gdy robię test nr. 06 to pokazuje mi w lewej komorze 35-36l a w prawej ciągle w granicach 2 - 3 litry i faktycznie po sprawdzeniu tak to wygląda że w lewej jest prawie pełno a z prawej gdzie pompa na samym dnie. Gdy wyjeżdżę paliwo do około 20 litrów zaczyna brakować paliwa i przygasa oraz nie zapala.

 

2. Najpierw dokonał pomiaru ciśnienia jakie daje pompa najpierw na listwie wtryskowej i wskazywało 3,5 bara a następnie zmierzyłem przy wyjściu pompy przed regulatorem ciśnienia w granicach 5 bar. Mimo wszystko dokonałem wymiany pompy na nową oryginał pierburg i te samy pomiary wyszły identycznie oraz nadal paliwa nie przelewa.

 

3. Następna próbą jaką wykonałem było sprawdzenie działania pomp strumieniowych znajdujących się w lewej komorze a mianowicie podałem sprężone powietrze do węża który ściągnąłem z pompy ciśnieniem 3,5 bara i przelewa paliwo idealnie z lewej komory do prawej czyli nic nie jest zapchane. Od razu napisze że podając powietrze wężem od pompy szło ono przez listwę wtryskową i następnie powrotem do lewej komory gdzie znajduje się pod pokrywką zawór rozdzielający na 2 pompy strumieniowe i przelewa paliwo do prawej komory.

 

Lecz po złożeniu wszystkiego do kupy miałem po teście 7 litrów w lewej komorze i 25 w prawej gdzie pompa i po odpalenie do kilku minutach znowu całe paliwo poszło na lewą stronę i w prawej 2 - 3 litry!!!

 

Już mnie pomału szlak z tym trafia, jeśli jest ktoś w stanie pomóc zapłacę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Dopadł mnie podobny problem,wiem że pompę mam sprawną a mimo tego z lewej komory benzyna przy 15 litrach nie trafia do prawej komory. Podejrzewam że problem tkwi w wężu przelewowym, może ktoś opisać gdzie powinien znajdować się jego koniec w prawej komorze tzn. tam gdzie znajduje się pompa elektryczna,powinien leżeć na dnie czy jest jakoś zamocowany w koszu pompy czy gdzieś indziej?

 

Jeszcze jedno pytanie czy można kupić gdzieś smoka do tej pompy elektrycznej bo w ASO nie istnieje jako osobna część?

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki problem może tkwić w wężu przelewowym??

Problem masz z pompą paliwa. Na jakiej podstawie twierdzisz, że pompa jest w 100% sprawna? Może już ledwo zipać. Może Ci się wydawać, że jest ok, mi na kulejącej udało się zrobić jeszcze ok 100 tys. km. Samodzielnie wymieniałem swoją w tym roku bo się zatarła w końcu na amen. Nie miałem nic zamocowane do kosza do pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę że jest dobra ale jest nowa firmy Pierburg i właśnie po wymianie zaczął się problem z tym nieprzelewającym się paliwem.

Wymieniałem ją osobiście ale to dlatego że poprzedni oryginał padł momentalnie bez żadnych wcześniejszych objawów, więc być może masz rację że to pompa tylko trochę dziwne że nowa.

Myślę po prostu że przy wymianie pompy coś nie tak zrobiłem z tym wężem przelewowym dlatego pytam czy on jest podłączony pod kosz pompy czy leży na dnie?

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyciągałeś również pompy ssącej strumieniowej po stronie kierowcy? Jeśli tak to może nie założyłeś z powrotem poprawnie. Długi przewód idzie do prawej komory i nie jest zakończony niczym, ma swobodnie leżeć w prawej komorze, natomiast ten krótszy ma jakąś złączkę i chyba powinien być wpięty w lewej komorze, tak mi się wydaje bo ja nie wyciągałem przelewu po lewej stronie i dokładnie nie wiem jak to tam w środku z lewej strony wygląda.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.