Skocz do zawartości

525d Wtryski common rail - regeneracja / wymiana


uriel81

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już się przyznałem w innym wątku :oops: mam problem z wtryskami common rail - chodzi kulawo (od czasu do czasu jak by nie załapał na jeden cylinder).

Diagnoza - wtryski.

Są trzy możliwości (chcę zrobic wszystkie wtryski na raz):

1. wymiana końcówek wtrysków - drogo, za 6 podejdzie pod jakieś 9k pln

2. wymiana wtrysków na używane - nie ma pewności na co się trafi, więc trochę duże ryzyko (chyba, że macie sprawdzone źródło i przystępną cenę)

3. regeneracja - czy to zadziała :?: .

Egzemplarz nie kolekcjonerski, więc liczy się skuteczność / cena.

Najciekawiej wygląda ta regeneracja - podobno 200-500 pln za sztukę, więc by mnie jeszcze nie zrujnowało.

Co o tym sądzicie? Warto? Da się to zregenerować, czy szkoda kasy i lepiej od razu wymienić całe końcówki :doh: ?

Jeśli tak, to gdzie? Może być dowolne miejsce w Polsce, byle by to raz dobrze zrobili. Macie jakiś sprawdzony "warsztat" - jakiś BoschService?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

podjedz kolego najpierw do dobrego zakladu gdzie ci te wtryski sprawdza na przelewach / kompie, nie musi byc tak ze masz wszystkie do wymiany mozliwe ze jeden jest mocno kulawy i juz auto gorzej bedzie chodzic - wtedy kupisz nowy z tego co wyczytalem to nowe mozna kupic po ok 600-800 pln sztuka jak dobrze poszukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie tak było by najrozsądniej, jednak pół roku temu wymieniałem już jeden z wtrysków i przez jakiś czas było OK, a teraz problem wrócił.

Myślę, że powoli będą padać kolejne, bo poprzedni właściciel musiał coś kombinować (może z paliwem, nie wiem).

Jeden gość mnie "postraszył", że z pompy CM lecą wióry i to one powodują te problemy, więc ważne było by też ustalenie bezpośredniej przyczyny.

Chciałem zrobić od razu wszystkie, bo potrzebuję samochodu do jazdy, a nie stania w garażu. Jak mi padnie przepływka lub pompa to zamówię nową i wymienię w któryś weekend. Z wtryskami jednak jest więcej zachodu, bo sam tam niewiele zrobię.

Poza tym zwykle firmy prowadzące regenerację najpierw sprawdzają stan, a później przystępują do naprawy, więc szukam po prostu takiej firmy (do diagnozy i naprawy).

Czy ktoś może polecić jakiś sprawdzony warsztat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.