Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzisiaj rano silnik nie dał się uruchomić , sprawdziłem zawór odcinający pompy paliwowej OK , sprawdziłem zasilanie na świecach żarowych - brak , następnie zasilanie na przekaźniku głównym - brak , dotarłem do bagażnika i okazało się ,że bezpiecznik midi 100A jest przepalony , zmieniłem na inny silnik odpalił , rozpocząłem sprawdzanie na diagnoskopie Texa Novigator i odczytałem błędy sterowania silnikiem wyświetliło błąd "czas żarzenia - zapamiętany" i nie można go usunąć , przy sprawdzaniu na diagnoskopie i przy dłuższym włączeniu zapłonu sytuacja się powtórzyła znowu przepaliło ten sam bezpiecznik . Mam do Was pytanie może ktoś miał taka sytuację , co może być przyczyną tej usterki / czujnik temperatury a może przekaźnik - wyłącznik świec żarowych /.

proszę o pomoc

Opublikowano
Raczej nie po wymianie bezpiecznika automat podaje prąd na świece i po uruchomieniu silnika automat wyłącza żarzenie świec jednak z tego co zauważyłem to automat grzeje świece dopóki nie uruchomi się silnika nie wiem czy to jest prawidłowe raczej nie . i ten komunikat " czas żarzenia " aktywny.
Opublikowano

a może to jakiś "samorób" wywala blędy

 

jak wiadomo TDS ma problem z odpaleniem na ciepło, może ktoś zrobił bezpośredni włącznik świec i to on pali bezpiecznik. Albo urządzenie z allegro masz?

 

Sprawdź dla pewności

 

O ile się nie mylę to świece załącza do 50st C

 

PzdR

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

Witam

w układzie nie ma żadnych dodatkowych urządzeń do podgrzewania świec żarowych ani innych tego typu urządzeń a problem cały czas pozostaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.