Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dziś po prawie 6h tzw, Inspekcji II, dowiedziałem się o stanie technicznym mojego "bolidu". Wszystko idealne, stan jak nowy z fabryki. :lol: Jedyne co zasygnalizował pan pod krawatem w ASO, to że kiedyś musze pomyśleć o wymianie Kpl. uchwytu z łożyskiem gumowym, nr 6, bo robi się miekkie :worried: Czy wymieniać zapobiegliwe już teraz, czy poczekać aż zacznie się tłuc? Czy w intercarsie ta część jest dostępna, czy tylko ASO, bo tam 450 zł brutto za komplet (prawa, lewa) wołają?. Wymieniał ktoś ten element?
Opublikowano
Dziś po prawie 6h tzw, Inspekcji II, dowiedziałem się o stanie technicznym mojego "bolidu". Wszystko idealne, stan jak nowy z fabryki. :lol: Jedyne co zasygnalizował pan pod krawatem w ASO, to że kiedyś musze pomyśleć o wymianie Kpl. uchwytu z łożyskiem gumowym, nr 6, bo robi się miekkie :worried: Czy wymieniać zapobiegliwe już teraz, czy poczekać aż zacznie się tłuc? Czy w intercarsie ta część jest dostępna, czy tylko ASO, bo tam 450 zł brutto za komplet (prawa, lewa) wołają?. Wymieniał ktoś ten element?

Tuleje wachacza tzw na tym forum :) a tematów otym jest wiele! zamienniki 200zł lemforder, meyle HD ja polecam. Zależy w jakim stanie już są zrób próbe skręć kołem i kopnij je :) do tyłu jak chodzi koło za miekko to do wymiany! skutki tego objawiają sie tym że w kolejinach nosi autem rozciaga je każde koło idzie w inną strone!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.