Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przerywanie radia, CD czy AUX to zwykle przegrzewajacy sie modul MULF. W E61 znajduje sie za tylnymi fotelami pod podloha bagaznika, w E60 w nadkolu. Bez wiekszego problemu mozna sie do niego *dobrac*

 

mozna probowac zdjac gorna oslone puszki, co powinno pomoc - jednak to rozwiazanie srednio profesjonalne.

 

ja przykleilem na grzejace sie chipsety aluminiowe radiatory i to na razie zdaje egzamin. Widzialem tez w sieci wiercenie otworow w obudowie czy dodawanie wentylatora. Oglaszaja sie tez osoby ktore oferuja naprawe modulu.

 

takze mozliwosci multum - odbrobina dobrej woli i szkania w sieci.

 

https://www.google.ch/search?q=mulf+k%C3%BChlung&safe=strict&rls=com.microsoft:en-US&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_kI-1tv7VAhWLXRoKHUdIAsEQ_AUICigB&biw=1920&bih=911

Opublikowano
witam miałem podobny problem radio przerywało pow 20 C :) również nakleiłem radiatory na pascie przewodzacej i powierciłem dziury w puszce i wszystko jest ok. teraz przerywa tylko pow 37 C i gdy auto stoi w słoncu i bardzo sie nagrzeje. myslałem zeby zamontować wentylator, ale az tak bardzo to nie denerwuje tylko pare razy w roku tak bardzo sie nagrzewa I przerywa pozdrawiam :)
  • 5 lat później...
Opublikowano
Witam,

nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem, dlatego piszę tutaj myślę że tematyka zgodna. Mianowicie od pewnego czasu mam w garażu BMW e60 530D mechanicznie jestem z auta zadowolony jednak mam problem z radiem. Mianowicie strasznie przerywa jak zwiększy się głośność i to nie miłosiernie że nie da się słuchać. Zauważyłem ponadto że jak wyciszę lewą stronę to jest lepiej - dopiero przy wyższej głośności przerywa, ale nadal nie da się słuchać muzyki zarówno z CD jaki FM. Głośniki sprawdzane - zamieniane lewy prawy, wyłączane nic nie pomaga co by nie było podłączone trzeszczy. Dodatkowo po zapaleniu świateł dodatkowo radio szumi i nie łapie fal. Mam ringi próbowałem je wypinać zakłócenie daje ten z lewej strony i jakiego bym nie włożył w to miejsce zawsze przerywa (prawy ring włożony w miejsce lewego przerywa i trzeszczy, inny nowy w miejscu lewego - radio przerywa i trzeszczy. Gdy w zasięgu czujników parkowania pojawi się jakiś obiekt również oprócz dźwięku ostrzegawczego jest nieznośny trzask jakby głośniki chciały wylecieć. Proszę o pomoc bo nie da się cieszyć tym autem w takim stanie -nie jest to benzyna V8 żeby delektować się głosem motoru. Za wszelkie porady dziękuję.

 


Ktoś wie co może być przyczyną ????


Mam podobnie w e90 radio widze było już przez jakiegoś idiotę naprawiane i zamontował bez wiatraczka. Dodatkowo końcówka mocy nie posiada pasty. Dodam wiatraczek i dam trochę pasty może pomoże.


Tylko nie wiem jeszcze czy powodem moze być przegrzewająca się końcówka mocy czy może coś innego. Mulf oraz tcu w tym egzemplarzu nie występuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.