Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , chciałbym się dowiedzieć czy taki pobór prądu jest prawidłowy , a jeśli nie to ile powinien wynosić i co może być przyczyną takiego poboru .

http://img7.imageshack.us/img7/1313/p4160103.jpg

Mój samochód to TDS , pomiar był dokonywany około godziny po zgaszeniu silnika , przy zamkniętych drzwiach i wyłączonych wszelkich odbiornikach prądu . Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi .

Opublikowano

Jak najbardziej tak. Moim zdaniem wrecz wzorowy.

Jak kiedys byl podobny temat na forum i podawali swoje pomiary, to mialem chyba najmniejszy lub jeden z (0,22) - wiec jestem zdziwiony, ze masz mniej ;)

Radio wyjete, alarm wlaczony czy bez?

Pozdrawiam
Opublikowano
Radio było podpięte normalnie a samochód zamknięty centralnym alarm był wyłączony . Tylko teraz pytanie dlaczego przy tak małym poborze prądu tak po 2 dniach nie odpalania samochodu akumulator jest tak padnięty że nie da rady nawet zakręcić (tylko cyka) , być może jest za mały 75Ah albo coś z nim nie tak . Akumulator był wymieniony jakieś 2 miesiące temu może coś z nim nie tak ?
Opublikowano
być może jest za mały 75Ah albo coś z nim nie tak . Akumulator był wymieniony jakieś 2 miesiące temu może coś z nim nie tak ?

Powinien być 85Ah, ale 75Ah to oczywiście nie powód kłopotów, które masz.

Napięcie ładowania sprawdzałeś ?

 

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

to jak cyka to stycznik dziala, a na innym aku odpala normalnie?

jak tak to cos z aku, jak nie to jest iles opcji

A ladowanie alternatora masz prawidlowe?

 

Edit:

 

O solaris ;)

E tam 85ah, taka roznica nie ma wiekszego znaczenia, moze w zimie i po dluzszym nie uzywaniu auta, ale nie normalnie.

P.S.

Zerknij tam na moj temat co do olejow :P

Pozdrawiam
Opublikowano

Ładowanie sprawdzałem po odpaleniu jest coś koło 14,4 V . Mam też wydruk z komputera może ktoś wie co to ten czujnik FGR i może temu że ma zwarcie do masy to rozładowuje akumulator

http://img520.imageshack.us/img520/9731/p4160104.jpg

Będę wdzięczny jeśli ktoś pomoże w zdiagnozowaniu usterki .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.