Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ponowne moje pytanie skierowane do Was. Mianowicie, przy wjeździe na dziure dość mocno trzepie kierownicą (ala wibracje). Co może być tego powodem? Wybite amorki z przodu? Źle ustawiona zbieżność? Dodam, że amortyzatory z tyłu są nowe, zostały wymienione drążki kierownicze, łączniki stabilizatorów oraz tuleje wachaczy dolnych oraz górnych.

PS: Czy idze w jakiś sposób sprawdzić czy amorki są dobre bez wizyty w stacji diagnostycznej?

Opublikowano

Witam, Miałem taki sam problem, na nierównościach (szczególnie na zakręcie), kierownica wpadała w drgania.

Wymieniłem na początku amortyzatory, potem drążek kierowniczy środkowy. Niestety jak drgało tak drgało. Następnie skasowłem luz na przekładni kierownicze i też nic. Oczywiście na szarpaku nie było żadnych luzów.

W końcu się wkurzyłem i zakupiłem wszystkie wahacze drążki kierownicze zewnętrzne oraz łączniki stabilizatora przód i ósemki tył. Podczas wymiany wyszło na jaw, że tuleje górnych wahaczy były rozwalone. I w tym tkwił cały problem (chyba) bo teraz samochód prowadzi się jak marzenie i nie żałuje ani jednej złotówki wydanej na jego naprawę.

Podsumowując sprawdź tuleje górnych wahaczy bo to one psują całe przednie zawieszenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.