Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W pn jak sie wyrobie z czasem zamierzam wpaść na podłączenie ECU bo nie podoba mi sie pewna rzecz która zaistniała. Pare dni temu zauważyłem dziwne zachowanie mego bumera. Silnik nagrzany ja w gaz auto pięknie się zbiera, a tu nagle przy 3 tys obr. mul odczuwalny spadek mocy auto w ogole nie ciągnie i tak do 4 tyś... co to może być? Elektorzaworki były czyszczone jesienia, filtr odmy wymieniony, EGR zaślepiony.

Odłączyłem przepływke i było może troche lepiej, przynajmniej w zakresie tych 3-4 tys obr. Podłączyłem ponownie przeplywke, jade i po 3 tys dalej jest mul i w pewnym momencie nagle jest ok i ciagnie prawidlowo. W tej chwili jest na zmiane przy podłaczonej przepływce, raz jest ok, a raz gdy obrotomierz mija 3 tys bumer nie ma mocy, w czy może być problem??

 

Druga rzecz która mnie dziwi to to, że jak odpalam auto to wskazówka temperatury potrafi czasami iść od strony prawej do lewej i dopiero po paru sekundach znajduje się na zimnym polu i wskazuje jak silnik sie nagrzewa.. ktoś borykał się z czymś takim?

Opublikowano
mialem takie same obiawy jak mi padl sterownik abs, kiedy swiecily sie kontrolki abs i asc powyzej 3 tys mulila jak nie swiecily kontrolki szla jak kuna jakis tryb awaryjny wydaje mi sie tu ingieruje.
Opublikowano

przyczyn zachowania twojej buni możne być dużo od przepływki po padającą pompę wspomagającą CR pod siedzeniem (posłuchaj przed odpalaniem czy nie buczy dość głośno) może też gdzieś łapie lewe powietrze (czy jak dochodzisz do 3 tys rpm i depniesz jej bunia kopci ?)

 

najważniejsze to zrobić dobra diagnostykę i popatrzeć na parametry pracy silnika (live data)

Opublikowano
mialem takie same obiawy jak mi padl sterownik abs, kiedy swiecily sie kontrolki abs i asc powyzej 3 tys mulila jak nie swiecily kontrolki szla jak kuna jakis tryb awaryjny wydaje mi sie tu ingieruje.

 

ale numer... świeci mi się ABS i ASC o raz prędkościomierz mi nie działa. Byłem u elektryka, sprawdził mi sternownik ABS i powiedział, że jest ok. Stwierdził, że mam zwarcie na tylnym lewym czujniku ABS, no i wcześniej miałem do wymiany przedni prawy - tylko,że wtedy nie miałem problemów z brakiem mocy po 3 tys. obr, nastąpiło to pare dni temu. Mimo to myslę, że najpierw trzeba zrobić porządek z ABS i ASC - pytalem jednego mechanika własnie czy przypadkiem przez to nie ma takiego efektu, stwerdził ze na 100% to nie ma powiązania... wrrwr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.