Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich użytkowników 7. Nadeszła wiosna więc postanowiłem założyć felgi 18'. Zakupiłem na tylna os nowe opony rozmiar 275/35/18. I problem tkwi w tym, że podczas przyspieszania gdy jadę ponad 100 km/h włącza mi się kontrola trakcji...Droga nie jest zbyt równa , ale również nie jest zbyt wyboista. Czy to jest spowodowane tym , ze ma na tyle taka szeroką oponę ?? Czy coś jest nie tak z moją kontrolą trakcji ?? Proszę o wasz sugestie w związku z tym. Dziękuje i pozdrawiam
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Witam wszystkich użytkowników 7. Nadeszła wiosna więc postanowiłem założyć felgi 18'. Zakupiłem na tylna os nowe opony rozmiar 275/35/18. I problem tkwi w tym, że podczas przyspieszania gdy jadę ponad 100 km/h włącza mi się kontrola trakcji...Droga nie jest zbyt równa , ale również nie jest zbyt wyboista. Czy to jest spowodowane tym , ze ma na tyle taka szeroką oponę ?? Czy coś jest nie tak z moją kontrolą trakcji ?? Proszę o wasz sugestie w związku z tym. Dziękuje i pozdrawiam

 

a jakie masz opony z przodu? Rozmiar.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
z przodu mam 235/50/18
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Mysle ze masz cos z kontrola trakcji nie tak. Moj brat ma z tylu 285 tez na 18 i jest wszystko ok. Jesli Ci sie swieci kontrolka znakiem tego ze jest wylaczona kontrola trakcji, tak masz za kazdym razem??
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
tzn mam tak ze ponad 120 się włącza sama ze niby kolo traci przyczepność. Dzisiaj testowałem na równej drodze i jest wszystko ok. Mam na bite w tej oponie 2.5 bara
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano

Witam.

Miałem taki przypadek z ABS gdy na przedniej osi był założony mniejszy profil niż na tylnej.

Myślę że u Ciebie jest ten sam powód różnica w profilu może być nie jestem do końca pewien ale 5% , spróbuj założyć takie same profile przód / tył i zobacz co będzie.

Pozdrawiam Kanap.

Opublikowano
na zimowych felgach było wszystko w porządku a maja taki sam profil na przodzie i tyle
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
taki sam profil z przodu i z tylu 225/55/18
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
taki sam profil z przodu i z tylu 225/55/16
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
poprzednie opony na tyle miałem 255/45/18 i było wszystko ok. Tylko dziwi mnie fakt że na równej drodze jest wszystko ok
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
poprzednie opony na tyle miałem 255/45/18 i było wszystko ok. Tylko dziwi mnie fakt że na równej drodze jest wszystko ok

 

masz za duża różnice pomiędzy tyłem a przodem i efekt bedzie taki ze np. powyzej 90/100 km/h zapali sie tobie kontrolka dsc i zgasnie dopiero po ponowmym uruchomieniu silnika, dalsza jazda z takimi oponami rozwali tobie dsc , jezeli przód masz 235/50 to tyl MUSISZ miec 255/45 lub 235/50.Jakalolwiek rozbieznosc w srednicy opon (tzn ok 3%) powoduje takie błedy.Czesto takze do tego dochodzi lekkie szarpniecie skrzyni przy przejsciu z 4 na 5 - tke.Ogólnie temat znany.Zmieniaj opony.

 

p.s.

a tak a propos te 16 co miales na zime to do e38 są za MAŁE, przeczytaj naklejke na lewym przednim słupku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.