Skocz do zawartości

Zna sie ktos na PODUSZKACH SILNIKa TDS??


Skroczek1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

Ostatnio sobie zmieniałem poduszki pod silnikiem bo na wolnych obr. bardzo trzęsło autkiem!!

Wymieniłem obie L i P.

i przestało rzucać autkiem aż milo :P

Ale zauważyłem ze od strony kierowcy przy zapalaniu i gaszeniu silnika bardzo nim rzuca :roll: przeszedłem sie na miejsce pasażera zapaliłem silnik i zgasiłem od tej strony nic nim nie rzuca!!

Mam stare poduszki jeszcze (nie wiem czy org) ale jedna z nich jest (ze tak powiem)ten grzybek z gwintem lata we wszystkie strony a ta druga poduszka jest STABILNA nie ma żadnego luzu!! może jak bym zamontował ta druga na miejsce od kierowcy to może bym tak silnikiem nie rzucało :!: Co wy myślicie o tym :?: :?:

możne tez jest wina zużytych poduszek pod skrzynia biegów??

Pozdr

Było e36 318 z 92r. M-technic . Piekna maszyna i bez awaryjna z 340tys.km:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli gwint lata na wszystkie strony to prawdopodobnie ktoś przy montażu albo przy demontażu go wyrwał i teraz się kręci. A czy wymieniając poduszki zwróciłeś uwagę że lewa różni sie od prawej? Ta od strony kierowcy ma gwint na środku, ta od strony wydechu nie ma gwintu centralnie na środku poduszki. Co do montażu starych poduszek to raczej nie wydaje mi sie żebyś osiągnął jakąś poprawę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli gwint lata na wszystkie strony to prawdopodobnie ktoś przy montażu albo przy demontażu go wyrwał i teraz się kręci. A czy wymieniając poduszki zwróciłeś uwagę że lewa różni sie od prawej? Ta od strony kierowcy ma gwint na środku, ta od strony wydechu nie ma gwintu centralnie na środku poduszki. Co do montażu starych poduszek to raczej nie wydaje mi sie żebyś osiągnął jakąś poprawę.

 

Ogladalem moje stare poduszki i niczym sie one nie ruznia!! Tylko to co zauwarzylem to ze jedna z nich nie ma do konca gwintu a droga ma do konca wlasnie....

Co do tych nowych wlasnie sie nie przygladalem jak one wygladaja wiem tylko ze jedna z nich jest firmy FEBi a druga HANS PRES czy jakos tak sie pisze:) A jak zalozylem np. obie takie same to cos sie bedzie dziac????

Było e36 318 z 92r. M-technic . Piekna maszyna i bez awaryjna z 340tys.km:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie nie powinno mieć to wpływu, ale... Jeżeli jedna poduszka powinna (pod filtrem powietrza) powinna mieć śrubę niecentralnie a ma to możliwe że poduszka leży krzywo na ramie i nie tłumi tak jak powinna. Na tych rysunkach masz dość dobrze pokazaną różnice

http://allegro.pl/item587982314_poduszka_silnika_bmw_3_e36_316_318_e_36_tds_ss.html oraz

http://allegro.p/litem586777631_poduszka_silnika_lemforder_bmw_e34_525tds.html .

 

Kwestia rzucenia silnikiem przy gaszeniu może być też spowodowana inną twardościom poduszek skoro piszesz ze jedna jest febi a druga hansa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.