Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mechanik stwierdził, że w moim aucie (M43B16) należy wymienić reduktor jak w temacie (mówił że jest za słaby) na nowy, ponieważ jeżdżę już na nim 4 rok (jakieś 50tys.km) i prawdopodobnie powoduję on trochę problemów. Nie chciałbym wstawić czegoś, co tylko pogorszyłoby znacząco i tak ubogie osiągi auta. Konkretnie po przełączeniu na gaz przy temp. silnika 26st. kiedy na zewnątrz jest w okolicach 0 albo i poniżej 0, w aucie falują obroty i jest wyraźnie ospałe. Poza tym jest wyraźna różnica w mocy kiedy jadę na Pb a kiedy na lpg, nawet po rozgrzaniu silnika W związku z tym, proszę o pomoc w doborze odpowiedniego reduktora do mojego auta. Zależy mi na tym, żeby straty mocy w porównaniu z Pb były jak najmniejsze przy rozsądnym spalaniu (pomimo instalacji II gen.Elektronika: Bingo S-4 :-x ). Z góry dziękuję.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
Te reduktory żyją 100tys i więcej. Jeśli mechanik twierdzi że problemy masz przez reduktor to albo tankowałeś badziewne LPG lub nie wymieniałeś filtru LPG. W reduktorze jest śruba do spuszczania szlamu, może nigdy nie była ruszona. Sprawdź to bo często mechanicy nie znają się na LPG i nie koniecznie ten konkretny ma racje.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
LPG staram się tankować na Shell'u albo BP natomiast co do konserwacji instalacji, filtr gazu wymieniam 2 razy do roku i w tym czasie spuszczany jest ten cały szlam z reduktora. W moim przypadku właśnie najbardziej podejrzany był reduktor, chyba że to coś innego. Zależy mi na tym, aby auto jeździło jak najlepiej, a na gazie znacznie odstaje od ideału ) chociażby wtedy kiedy jest zimne).

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
Czy reduktor ma odpowiednie ogrzewanie? Czy nie masz zapowietrzonego ukladu. Może przymarza. Nie ma co zgadywać. Analizator lub hamownia ci podpowie, czy reduktor się wyrabia. Może silnik ciągnie lewe powietrze. Ja miałem u siebie uszkodzoną uszczelkę na kolektorze ssącym. to wystarczyło by się dziwne rzeczy działy.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Kolego jeżeli układ był zapowietrzony to reduktor mógł klęknąć i membrany będą do wymiany,ale wtedy lepiej za jakieś 160zł kupić jakiś tomasetto i już 140HP,wydajniejszy.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
No kolego ja u siebie się raz pobawiłem i wymieniłem membrany oraz uszczelki wewnątrz reduktora - jakieś 40minut roboty. Ale ustawić już byłem u gazowników i szczelność też sprawdzali. Zależy teź ile zestaw naprawczy kosztuje,czasem lepiej się opłaca kupić nowy reduktor a nie bawić się.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
nie chodzi o regeneracje tylko to że tan reduktor ledwo się wyrabia do tego samochodu i pewnie w skrajnych obciążeniach mieszanka bedzie pewnie zbyt uboga. Może reduktor EMMEGAS ML-94

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dzisiaj wymieniony został reduktor w moim aucie na BRC z tym że Eco, który jest większy gabarytowo od poprzedniego Tecno i ma większą sprawność. Auto odzyskało sporo mocy, jest żwawsze i co najważniejsze - nie dławi się przy ruszaniu i nie zamula przy wchodzeniu na obroty. Poza tym wymieniłem chłodnicę i termostat dzięki czemu auto błyskawicznie łapie temperaturę :)

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.