Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uszanowanie.Wiec tak:Nie mogłem odpalić autka,akumulator rozładowany do cna po przestanej nocce. Diagnoza elektryka:zwarcie w module podświetlania wnętrza po zamknięciu auta faktycznie w jego wnętrzu non stop paliła się kontrolka informująca o położeniu dzwigni zmiany biegów i czasem w trakcie jazdy potrafiła zaświecić się lampka w podsufitce. Autko odbierał mój ojciec,fachowiec zamontował jakiś przekażnik tak że oswietlenie wnętrza mam teraz wyłącznie po przekręceniu zapłonu. Problem rozwiązany,pobór prądu na zamkniętym samochodzie książkowy. Po wyjezdzie od elektryka telefon do mnie że autkiem szarpie.Mówie tacie rozepnij kleme, załóż spowrotem,niech pochodzi na wolnych obrotach nabierze ogłady. Za 15 minut telefon,silnik zgasł w trakcie jazdy :jawdrop: podobno w czasie przyśpieszania,sytuacja powtórzyła sie 3 krotnie :duh:

Przy próbach ponownego odpalenia auta problemy. Kręci ale zapala po dłuższej chwili.Jestem w delegacji i nie mam dostępu do auta.Nie wiem czy elektryk coś spaprał,czy to może wina pompki paliwa.Tą pod siedzeniem kierowcy mam nową,może to ta pompa z baku nie domaga i auto gaśnie w czasie przyśpieszania,prosze o podpowiedzi komp dopiero jak wróce z trasy.

Opublikowano

dioda od położenia dźwigni ma się palić cały czas (jak mówię źle to mnie poprawcie)

 

podśw. w podsufitce może się zapaliło bo któryś czujnik w drzwiach szwankował (ale to powinno Ci dać komunikat o otwartych drzwiach)

 

a co to przekaźnika to dziwne trochę, w E39 wystarczy chyba na 3s przytrzymać środkowy włącznik i się nie mają prawa zapalać

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

Przede wszystkim nie stosował bym żadnych rozwiązań typu przekaźnik !!, jedyne słuszne to część za część.

 

Sprawdź jakość akumulatora bo odpowiedni zapas energii jest podstawą w przystąpieniu do usuwania wszelkiej usterki elektrycznej.

 

Możesz zdemontować obudowy filtrów kabinowych, jeżeli będą przytkane w nich kanały wodne może prowadzić to do podtopienia układów elektrycznych.

 

Zawsze pozostaje ci sprawdzenie ewentualnych zarejestrowanych błędów.

BMW
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Sprawdź ładowanie, kiedys miałem podobnie padł mi alternator i nie miałem ładowania.

Samochód odpaliłem na kable ale daleko nie ujachałem, bez ładowania silnik mi gasł w trakcie jadzy.

Szarpało tak jak u Ciebie i paliła sie kontrolka ABS (bez prądu nie pojedziesz) :)

 

A co do samoczynnego zapalania się oświetlenia wnętrza, to tak jak ktos napisał może to byc czujnik zamknięcia drzwi.

Zapalało mi się oświetlenie wnętrza i centralny nie zamykał.

Wymiana jednego z czujników domknięcia drzwi rozwiązała problem.

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano
Z tego co sie orientuję ładowanie jest również książkowe. Podejrzewam że gasnięcie silnika w trakcie jazdy to nowa usterka nie związana z elektryką o której wczesniej wspomniałm. Mianowicie autem zaczynało szarpać na 1,2,3 biegu po czym sie uspokajało a póżniej przy jezdzie na 5 biegu przy około 130km/h znowu zaczyna szarpać trząść jakby i auto gaśnie. Po odpuszczeniu gazu przy wspomnianych 130km/h objawy szarpania ustępują.Mam nowy filtr paliwa dziś go założyłem,dalej to samo szarpie na 5 biegu. Gdy zmieniam biegi manualnie przy 4000obr/min od 1 do 3 biegu nic nie szarpie do piero powyżej 130km/h.Automat również ładnie zmienia biegi,zgłupiałem nie wiem co myśleć.Pompa wysokiego ciśnienia? skrzynia ikonkretnie 5 bieg? Konwerter?
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jaki był powód rozładowania akumulatora??

 

Gąśnięcie silnika przy 130km/h może narobic niezłych kłopotów.

Możesz załatwić skrzynie, albo nie wyhamować (brak wspomagania), a o wspomaganiu kierownicy juz nie wspomne.

 

Bierz samochód na lawete i goń do dobrego mechaniora.

003.jpg
Opublikowano
Jaki był powód rozładowania akumulatora??

 

Jak pisałem wyżej "zwarcie w module oświetlenia wnętrza" po zamknieciu autka prąd o wartosci 2,30amper uciekał z baterii.10 godzin postoju po baterii,wystarczy żeby zaswiecic żarówke 30Wat. :duh:

Moje autko po diagnozie komputerowej.Kości pamięci silnika i skrzyni biegów wolne od błedów(jedna świeca żarowa nie działa). Jezdiliśmy z wpiętym kompem nie nałapał żadnych nowych błedów a jednak na 4 biegu w zakresie 2900/3000obr/min i 5 biegu przy 2000/2200obr/min czuć że trzęsie autem. Podniosłem na podnośniku lewarek na D wyłączone ASC i gaz w podłoge,auto płynnie osiąga 150km/h bez jakichkolwiek objawów. Ciężki temat :( Mechanior podejrzewa że coś z wtryskiem,inny chce rwać skrzynie :duh: Ilu mechaników tyle opinii.........

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Z tego co sie orientuje to jest gdzieś w okolicach Krakowa, jest warsztat który był polecany na forum.

Poszukaj w polecanych warsztatach.

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano

A co do samoczynnego zapalania się oświetlenia wnętrza, to tak jak ktos napisał może to byc czujnik zamknięcia drzwi.

Zapalało mi się oświetlenie wnętrza i centralny nie zamykał.

Wymiana jednego z czujników domknięcia drzwi rozwiązała problem.

 

Pozdro

 

dokladnie - jednoczesnie pojawiac sie powinien komunikat tur offen - oraz może wyć alarm mimo ze auto zamkniete

 

mialem to - wymieniono czujnik w drzwiach kierowcy plus czujnik bagaznika [plus jeza] i jest git :D

 

 

wczesniej mialem pobor rzedu 0,9-1,8A obecnie 0,46 po 15 minutach 0,1A

 

pozdrawiam

Opublikowano
Z tego co sie orientuje to jest gdzieś w okolicach Krakowa, jest warsztat który był polecany na forum.

Poszukaj w polecanych warsztatach.

 

Pozdro

Jest warsztat pana Janiczaka ale omijam go szerokim łukiem po tym jak chciał rwać skrzynie i w niej dłubać, a okazało się że pompa pod siedzeniem nie domagała. Wstawiłem auto do "Gołdawski Bosch Serwis" podobno daje rade z klinicznymi przypadkami,ASO jako ostatecznośc. Czekam na diagnoze.

Opublikowano
Wyjechałem z serwisu Boscha,bez stwierdzenia usterki.Panowie powiedzieli że nie będą rozpędzać auta do 130km/h. :mad2: Do naprawy przyjeli i opis usterki mieli,ale nie zrobili nic,cały dzień garażowali auto poprostu :duh: Sam zdiagnozowałem usterke,po wyjezdie z boscha padła ASB. Przebieg 200400km. Spec mówi w najgorszym przypadku 5tyś. Mądry gość twierdzi że nie ma nic gorszego niż diesel i skrzynia GM. Za bardzo silnik wibruje i nawet na wolnych obrotach potrafi wykończyć konwerter. Olej zmieniałem regularnie. Cóż Będe Miał Wydatek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.