Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chce kupic 7-ke E38.

Auto mialo ori silnik 4.0 ale 2000r BMW zmienilo silnik na gwarancji, z wiedzy wlasciciela na silnik 4.4 ale pewnosci nie ma.

Bardzo mi zalezy na nowszym silniku wiec jak moge z zewnatrz sprawdzic roznice miedzy M60B40 a M62B44 ( o ile w ogole si da powiedziec to tylko patrzac na silnik pod maska).

Dziekuje i z gory pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

najszybciej sprawdzisz odkręcając korek wlewu oleju. M60 ma dwa łańcuchy a m62 jeden. Poszukaj na forum, ten temat był już parę razy poruszany. :) Pozdrawiam.

Opublikowano
wystarczy popatrzeć na budowę głowic z przodu. M60 nie miało vanosa a M62 ma. W M60 głowice są płaskie od czoła a M62 ma je wysunięte ku przodowi.
Opublikowano
Silnik pewnie był wymieniony za granicą sam spotkałem sie z tym pare razy ale zawsze był wkładany taki sam motor nawet jak auto miało powyzej 10lat bo sam koszt nowego silnika z włozeniem jest dość duzy a tu doszło by jeszcze oprzyżądowanie a to mogło by podwoic i tak juz wysokie koszta poza tym powinien być jakiś ślad z tej operacji faktura gwarancja itp nikt nie wyda 7-8tyś eu na słowo
Opublikowano
zawsze był wkładany taki sam motor nawet jak auto miało powyzej 10lat

Dokładnie tak! Swap 4,4 jest skomplikowany i kosztowny, a dla fabrycznego serwisu zupełnie niewykonalny, bo niezgodny z procedurą serwisową...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.