Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie do użytkowników samochodów z silnikiem 318i, a mianowicie chodzi o ciśnienie w waszych samochodach w układzie chłodzenia. Sprawdzając górny przewód wychodzący ze zbiorniczka wyrównawczego u mnie jest dość twardy, da się ugiąć ale czuć że jest ciśnienie w układzie. Jeśli możecie to sprawdzcie jak jest u was. Bo nie wiem czy to wina uszczelki pod głowicą (przedmuchy), czy wysokiej temp. płynu w tym modelu silnika 105st.C i tak powinno być.
Opublikowano
Mam nadzieję że tak powinno być. Miałem problem z uciekającym płynem chłodniczym, ale znalazłem przecieki. Pierwszy był na szybkozłączu w tylnej części silnika na przewodzie bodaj od nagrzewnicy (żeby zobaczyć trzeba zdjąć komorę od filtru pyłkowego). Do wymiany był oring. Drugie miejsce to termostat. Uciekało pod uszczelką i z pod gniazda bodaj na jakiś czujnik. Uwaga mimo że jest on zabezpieczony drutem to nie da się go wyjąć (mówię o gniezdzie nie o wtyczce) z obudowy termostatu. Wyciągnięcie = zerwaniu przewodów. No niestety, żeby nie przeciekało musiałem zmienić termostat. Na razie poziom stoi w miejscu i miejmy nadzieję że tak pozostanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.