Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Panowie pytanie, posiadam e46 touring M-technik i będę wymieniał wahacze i tuleje, czy kupować std czy są jakieś przeznaczone do zawieszenia M. Doradźcie, bo już zgłupiałem? Jak z tyłem, co tam najczęściej pada w zawieszeniu?? Edytowane przez dusiu
Opublikowano
z tyłu w zasadzie jedyne co może paść prócz amortyzatorów to same tuleje, i są bardzo pracochłonne w wymienie. Ktoś kto nie ma sposobu n ich wymianę musi opuścić cały tylny most.
Opublikowano
z tyłu w zasadzie jedyne co może paść prócz amortyzatorów to same tuleje, i są bardzo pracochłonne w wymienie. Ktoś kto nie ma sposobu n ich wymianę musi opuścić cały tylny most.

 

Co do wymiany to sposobem domowym zajmuje to okolo 1h jedna strona.koszt tulei to okolo 30zl sztuka firmy meile wersja HD. przod rowniez meile wachacze z wymiennymi Stwozniami wersja HD. I POWIEM ZE JUZ PRZEJECHALEM TROCHE I JEST OK. niepolecam jakiegos badziewia z allegro.bo sie rozpadnie po 5 tys. odnosnie wachaczy, wszystko mozna domowym sposobem wymienic. czas okolo 30min na jeden wachacz.

Opublikowano
z tyłu w zasadzie jedyne co może paść prócz amortyzatorów to same tuleje, i są bardzo pracochłonne w wymienie. Ktoś kto nie ma sposobu n ich wymianę musi opuścić cały tylny most.

 

Z tyłu masz wielowahaczowe zawieszenie i padaja wszystkie gumu/tuleje. Jedne szybciej inne wolniej. Tematów było od groma tylko koledze nie che sie szukać, a to naprawde zajmuje chwile. Polecam opcje szukaj. :search:

Opublikowano
Poszukalem i znalazlem odpowiedz. Do M Technik sa inne wahacze. Czy ktos wie, czym sie roznia od seryjnych?
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.