Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie starałem sie zgłebić obszerny temat turbo. Wszyscy piszecie o braku mocy, ja mianowicie mam problem inny. Mianowicie u mnie coś jest nie tak ponieważ nadmiar powietrza (ciśninie) zwala mi rurę gumowa tuż przy kolektorze dolotowym e39 530d.

Moje pytanie - co za to moze odpowiadać?

Na obecna chwile mam przeczyszczony ten filterek na zaworku przy turbinie, zawór egr. Nawet przy ściągnietych wężykach od streowań podciśniniem efekt jest podobny.

Czekam na sugestie, czy to za duże ciśnienie z turbiny?

Opublikowano
U mnie turbo dawało duże dzisnienie już na bardzo niskich obrotach. przeczyszczenie EGR pomogło

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Witam koledzy, uporałem się sam. W moim przypadku pomogło przeczyszczenie wodzika na sterowaniu od zaworu sterującym turbiną i kilkukrotne naciskając ten wodzik w górę i w dół. Myślę że temat można zamknąć. Powodzenia w walce z rozwiązywaniem kłopotów z BMW.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, u mnie podobny problem tyle, ze na kompie przy 3.5 tys obrotow turbo ma za male cisnienie. Czy tym przypadku rowniez wystarczy samo przeczyszczenie filterka, czy ten zaworek do wymiany ??

mam E39 530dA (99r.)

Opublikowano
Jak już chcesz wymieniać to wymieniaj dwa, cena ok. 300zł albo oba przeczyść. Wymień też filtr odmy i przeczyść EGR. Auto bedzie latac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.