Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ja dobrze zrozumialem, ze masz z tylu dwa rozne amortyzatory?

Tak, i olewam to bo jeździ się dobrze. :) W zawieszeniu nie ma ani jednej rzeczy do wymiany (wynik ze stacji diagnostycznej) -wszystko co trzeba powymieniałem. Mechanicznie chyba też ok, bo oleje,świece i inne takie tam powymieniane.Silnik pracuje dobrze, na trasie jak ryba w wodzie. W piątek odbieram od lakiernika - będzie nowy lakier ponieważ chcę aby wyglądał bardzo dobrze. Poza tym autko dostało alufelgi Styling16 (słyszałem że są odporne na nasze drogi) na szerokich oponach,szeroki grill,jeszcze kupię maskę szeroką i będzie ok. :wink: Tylko mojej narzeczonej to wszystko się nie podoba bo zamiast w nią utopiłem już kilka tysiączków w samochód. :roll2:

Opublikowano

Panowie, a czy ktos wymienial element nr 6 z ponizszego obrazka?

mam je u siebie juz mocno pojechane i stukaja ladnie na nierownosciach, ktos juz to robil> jakies uwagi, robota wydaje sie byc prosta dwie sruby i po sprawie ale z doswiadczenia wiem, ze zawsze jakies buraki wychodza :)

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//static.bmwfans.info/images/epc/NDEyNF9w.png

Rear axle support/wheel suspension - BMW parts catalog

Opublikowano
Adzio wymieniałem to u siebie, nie ma nic prostszego, wystarczy kanał, klucz bodajze 17 lub 19 jakis lepszy i sam to zrobisz... nawet kola nie trzeba zdejmowac...
Opublikowano

czyli, ze samochod powinien stac na kolach, nie na podnosniku?/

 

aha i jakiej firmy polecacie?

Opublikowano

ma stac na kolach, nic sie nie stanie,

jakiej firmy to ci nie powiem, ale ok 60zł za sztuke placilem w BMW FOTA i sa ok :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.