Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Szukałem w wyszukiwarce ale nie ma tam odpowiedzi na moje wszystkie pytania a chciałbym zaczerpnąć kilku informacji:

 

Przy wrzucaniu na "R" albo czasem przy nagłej zmianie biegów do przodu czuć głuche uderzenia jakby od wału napędowego. Na osłuch wygląda to tak jakby wał nie od razu przenosił siłę dalej tylko byłby mały luz po którym "załapie" i już wtedy cięgnie do przodu. Po prostu, taka sobie mała - na ułamek sekundy, przerwa w przeniesieniu napędu, zakończona głuchym stuknięciem. Moje 1 pytanie: Czy myśląc o łączniku elastycznym wału myślę dobrze?

 

Pytanie 2: czy jeśli to właśnie to, czy ktoś już wymieniał? Czy wymiana jest kłopotliwa i trwa długo? Jakiej produkcji musi być łącznik? Czy warto kupować taki z Allegro? Pytam bo zdają sobie sprawę ,że wał przenosi ogromne siły i nie chciałbym aby potem coś "pękło".

Opublikowano
jak to łacznik elastyczny to bedzie po nim widac czy jest dobry czy nie ... popekany lub poszarpany równa sie zepsuty ale w srodku jest tez tulejka w wale... raczej przy usterce tego typu miał bys wibracje a nie tylko stuki.. u mnie stuki ustopiły znaczaco po wymianie podpory wału... w takich miejscach ja bym nie oszcedzał i wsadził lemfordera to pozadna firma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.