Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Problem polega na tym iż podczas gwałtownego hamowania tak z prędkości ponad 130k/h drży całe auto słychać również dudnienie tak jak by były krzywe tarcze albo będny , ale podczas normalnego hamowania nic się nie dzieje. Wydaje mi się gdyby były krzywe tarcze to nie ma znaczenia waliło by cały czas. Zauważyłem też że po kilku godzinnym postoju (tylko jak jest zimno ) gdy zaczynam hamować słychać tarcie tak jakby były zardzewiałe tarcze ale po kilku hamowania jest ok . Próbowałem hamować z rana ręcznym okazało się że tarcie to pochodzi z tylnych kół. Rozebrałem tylne bębny i jest wszystko ok szczęki jak nówki . Tarcze i klocki lucasa przejechane około 10-tyś. Dodam iż mam delikatny luz na drążku kierowniczym i czy to jest możliwe żeby ledwo wyczuwalny luz na drązku miał taki wpływ na wibracje i dudnienie na całym aucie ?? Próbowałem hamować ręcznym z 130k/h i nic się nie dzieje.
Opublikowano
Kolego miałem podobny przypadek gdy parę razy mocno depnełem w pedał hamulca z dużej prędkości dłużej przytrzymując pedał nie popuszczając,węntylowane tarcze nie pomogły normalnie zrobiły się fioletowe i prawdopodobnie powichrowały normalnie spaliły się.Im z większej prędkości hamowałem tym bardziej szarpało kierownicą nawet autem a to potęgowały właśnie luzy na końcówkach czy drążku kierowniczym.Od tamtej pory staram się stopniowo wytracać prędkość pomagam se niekiedy silnikiem i biegami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.